2010. július 25., vasárnap

# 217. Terenyén vol2. :D

Szombaton megint lementünk Terenyére.Én,Márk,Dudu,Verbói...elsőnek megnéztük a Toy Story 3-at xD Az volt a legfontosabb xD Am nemvolt rossz.
Aztán Márk és Dudu elkezdték festeni a fa oszlopot.Nekem meg Verbóinak nem esett jól,szal csak lazulgattunk a bőrkanapén és hallgattuk a zenét xD
Egy csomót szenvedtünk azzal,hogy elérjük Norbit vagy Handót,hogy nem-e jönnek Ők is bulizni.De csak csörgetni tudtunk.Hála égnek Norbi visszahívott,de nem tudott jünni. :/ Handó meg felsem vette a telót..
Amíg Márkék festettek,mi Verbóival elmentünk a Lidl-be piát venni.Értelmesnek nézhettek amikor kifizettük ketten,a karton sört és a 3 üveg bort xD
De mit össze szenvedtünk mire felvittük a házhoz,mert hát kurva sok pia volt xD
Aztán fogalmam sincs hogyan,de egy utcával feljebb mentünk Verbóval,erre meg lesünk hogy hol a faxba vagyunk!xD
Mire "hazaértünk" már a festék abbahagyták.Mi bepakoltuk a piát a hűtőbe.Nyami xD

Pihentünk,kajoltunk,megnéztük a lottót xD Aztán ment a piálás és zenehallgatás xD
Itt már jó szarul áll a hajam basszameg xD

Borocska van xD

Hát itt már józan nem vagyok!XD

Amíg a többiek filmeztek,Verbóival kiültünk az erkélyre dumálni.
Jah és egy csomószor megilyesztettem Márkot,azzal szórakoztam xD Kiment a konyhába,én elbújtam a fal mögé és elé ugrottam mikor jött xD Meg mikor tv-ztek és full sötét volt,azt hitte hogy kimentem az erkélyre..de közben meg csak bebújtam a kanapé mögé..xD És a tvben pont sikított a csaj én meg hirtelen felugrottam és ráugrottam Márkra,a hülye meg azt sem tudta hová szaladjon XDDDDDDDDD Ezt eljáccottam még 1-2x és már elkezdett megharagudni XD
Amúgy én olyan hajnali 4-ig voltam aktív,utána befészkeltem magam az ágyikóba és el is aludtam egyből xD Másnap reggel már Márk 9-kor bökdösött,hogy kelljek fel...a többiek nem nagyon aludtak,csak nagyon keveset xD
Naon hulla volt mindenki,úgyhogy még kicsit pihiztünk,aztán úgy 3 óra körül zúztunk haza ^__^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése