2010. július 5., hétfő

# 210. Éjszakai fürdőzés :D

Hát családdal,meg keresztfateromékkal mentünk el Demjénbe,az éjszakai fürdőbe.Délután értünk oda rengetegen voltak.Volt csúszda,amit sajna nem próbáltunk ki,na mindegy.Volt barlang amibe belehetett menni,de tele voltak ott is.Vicces volt hogy délután 4 órakor már semmi kajak nem volt az árusoknál,semmi köret.Úgyhogy ettem halat kenyérrel,mellé meg egy jó hideg csapolt sört!:D Kezdett be esteledni,és átmentünk a forró vizes medencébe.Néha átmentem unokatesómékkal a gyerekmedencébe xD Belefeküdtem,de még úgy is kiértem belőle xD Meg ott a kiscsúszdán csúsztam xD Igaz hogy a csúszda kisebb volt mint Én,de segáz xD Estére faxa volt a világítás is.Szóval jó volt,este 11 órakor indultunk el haza :D
Kifáradtam,várom hogy lefeküdjek.Azt szeretem strand után,hogy mikor lefexem úgy érzem mintha vízben lebegnék :DD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése