2010. július 15., csütörtök

# 214. Ismét Norbival piálás >.< xD

7végéről maradt egy üveg bor,és két doboz sör.Ezeket kivittem,pluszba Norbival elmentem boltba venni még egy kisebb Sherry-t és vett még a borhoz kólát.Először az óvodához mentünk fel,hogy majd ott iszunk.De nemvolt árnyék,mert ugye kurva meleg volt,és elmentünk Nagy Laciék utcájának a végére ott van ilyen erdős,mezős rész.
A bort nem tudtuk kibontani,mert borbontót nem hoztunk xD Lacinak a papájával bontattam ki >.< xD Ott volt egy ilyen kis magasles,abba beültünk és ott ittunk xD

Megittuk az összes piát és kajak nem éreztünk tőle semmit xD Ezért még Norbi kitalálta,hogy akkor gyerünk el a Sanciba még,meghív sörre xD Ott aszem 2-3 korsóval ittunk xD Na,akkor már éreztem a hatást XD
Ez a felettébb értelmes kép is ott készült:

Nem emlékszem,hogyan jöttünk el és mikor.Aztán a házunk előtt megálltunk beszélgetni,talán volt 1 óra hossza is,hogy ott filozofáltunk mindenről xD Még a polgárőrök is megálltak az autóval mellettünk,hogy mi a szart csinálunk éjjel az út közepén xD Mondom itt lakom xD
Aztán elhúzták a belüket,még dumáltunk egy kicsit,majd elköszöntünk egymástól és zúztam be :D Alig feküdtem le,egyből el is aludtam xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése