2010. július 20., kedd

# 215. Reita képek és PIGG

Mostanában nem sok minden történik.Csak próbálom magamat elszórakoztatni valamivel.
Próbáltam Reitás képeket csinál több-kevesebb sikerrel xD Mivel szereti a Sex Pistols-t ezért felvettem már egy olyan pólót is hozzá :D


Esténként pedig a PIGG-el jáccom!:D Pár érdekes kép,és most így nézek ki benne xD Meg azok a szobák..xD Jah és igen,a Danger Gang VK női együttes egyik tagjával,Therával szoktunk dumálgatni és jáccani!:D Tök jó,mert tud angolul egy kicsit!:D



Napközben meg rajzolgatok,meg zenét hallgatok xD
Sok hentait rajzoltam,amit inkább most nem teszek fel,mert már túl perverzek XD Akinek kell majd elkéri és elküldöm,van vagy 5 darab xD
Kemény 1 oldallal folytattam a mangámat is...xD


Jah és Picúr már nőőőőőtt sokat,a kis édes ^o^

2 megjegyzés:

  1. baszottul tetszenek a reitás képeid *-* azta qrwa XDD ^^ és piggre emberi időben is gyere fel, mert így sose fogunk beszélni xDDD

    VálaszTörlés
  2. kösszií *o* :D PIGGen este szoktam lenni 10-és hajnali 4 között X D

    VálaszTörlés