2010. július 12., hétfő

# 213. Hétvége Terenyén :D

Szombat délután 4-re értünk Terenyére a házba!:D Én,Márk,Verbói,Dudu mentünk.
Valamennyit dolgozni is kellett,Verbói szinte semmit sem csinált,én hol segítettem hol nem,a többiekre hárult jobban a munka jobban xD Fűnyírás,összehúzás,összepakolás,takarítás,szoba átpofozása,garázsban helyet csinálni..ezeket csináltuk meg két nap alatt :D
Pl:


Aztáááán elmentünk piát venni a LIDL-be. :D Sört és bort xD Jött Dóra is.
Este bekapcsoltuk a zenét,kiültünk a teraszra és ittunk,dumálgattunk,tök fasza volt!:D Úgy hajnali 3kor én elaludtam,a többiek még nemtom meddig szórakoztak xD
Ilyen az 1ik szoba ,a második emeleten a franc sem mert aludni egyedül xD

Vasárnap reggel Dóra hazament,és később jött Máté.Ő is ott volt egy kicsit,levitt megint sört venni meg kaját,később haza vitte Dudu-t.

Kurva nagyot estem,csak a videón nem jön le xD
Szal csak Én,Márk és Verbói maradtunk.Pihentünk,akkor csináltuk meg a garázst,azzal elszenvedtünk egy darabig xD
Este nyársaltunk,alig bírtuk meggyújtani a tüzet,de végül sikerült.Hmmm de jó finom volt a jóóó zsíros kenyérke xD



Miután jól bekajáltunk,megnéztünk egy filmet,aminek kurvára nem jut eszem be a címe,de nemvolt rossz xD talán Csak barátok,vagy barátság?xD nemtom...ezután a többiek elaludtak.Hát mondom ez nemigaz,pedig még van egy csomó sör a hűtőbe.Nembaj én elkezdtem nézni a TV-t,benne a Ponyvaregényt,közben sörözgettem magamnak.
Jah egyszer felébredt Márk is,hogy az emeleten lépteket hal.És persze nekem kellett előre felmennem,hogy szétnézzünk xD De nemvolt ott senki xD Oks,utána vissza aludt,én meg néztem tovább a TV-t úgy hajnali 3-ig xD
Elálmosodtam és én is lefeküdtem aludni.:D
Másnap reggel még szépen összepakoltunk,elraktam pár könyvet,mert mondta Márk,hogy vihetek haza valamennyit ha érdekel :D Úgy volt,hogy majd haza visznek autóval,de inkább haza buszoztunk és már délután 1-kor már itthon voltam!:D
A maradék sörből hazahoztam,meg egy üveg bort is,azt majd megiszom valamikor Norbival.xD
Összességében jó volt ez a hétvége,remélem megyünk még oda,mert ez nagy lazulás volt!xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése