2010. február 14., vasárnap

# 163. Szombat esti láz

Bementünk a városba mert a Kertben volt valami koncert.A bícsen találkoztunk,ott iszogattunk.Aztán 8 körül mentünk a Kertbe.Már 7-kor elkezdődött a koncert,szal már ment a zene.Én meg Verbói nem mentünk be egyből,még kint voltunk.Később kijöttek a többiek is,elmentünk a non-stopba.Vettek piát,eliszogattuk.Mondta Verbói hogy kibírjuk azt a 400ft belépőt,szal most már menjünk be mi is.Mondom ok,de amíg Verboi kifizette a belépőt,én szépen besunnyogtam a háta mögött xD Szal megint megúsztam...
hát a buli szar volt.Kevesen voltak,a zene is fos volt(3 amatőr zenekar volt),még jó hogy nem fizettem ki a belépőt xD Márk hazament a fél11el,mert kúrvára szarul lett.Ki is adta a termést az asztalnál xD Éjfél körül vége lett a bulinak,elmentünk a vonat állomásra,és megvártuk a vonatot a Pásztóiakkal.Közben hol elaludtam,hol felébredtem xD Csépe dumálta a szellem story-ait xD Fél3-kor elmentek a vonattal.Verboiék lépcsőházába mentünk,Verboi hazament aludni.Én meg Dudu maradtunk,megvártuk a reggeli buszt és ennyi volt xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése