2010. február 24., szerda

# 166. Suliban 8. + Pedofil?-.-+ LM.C. jegy!!!

Reggel ismét mentem a busszal pestre,a suliba.Jött egy öregember,és megkérdezte: "Leülhetek melléd kislány?" mondom ezt rosszul hallottam vagy télleg azt mondta hogy kislány?O.o wtf?xDDD Mah mindegy mondom "le."...fél útig minden ok,volt aztán éreztem hogy vmi nyomja a derekam,és az az öregnek a könyöke volt.,Mondom biztos aludt,de nem,mert oldalra néztem és engem nézett xD Egyre jobban fájt,h bassza az oldalam a könyökével,szal benyúltam a zsebembe a zsebkendőmért,és ellöktem a kezét xD Kis idő múlva,megint nyomja az oldalam,és a lábával is kezd beszorítani -.- nah mondom mindegy szarok,rá,hallgattam az mp3-am és bambultam ki az ablakon.Aztán érzem hogy "vki" a térdemnél húzza kicsit a nadrágom O.o És látom,hogy az öregfaszi az,az előbb ak eze még az ő lábán,volt aztán meg átcsúsztatta sunyiba az enyémre -.- mondom mi a faszt csinál ez?O.o aztán elkezdte lassan felfelé csúsztatni a kezét O.o minden mi a kurvaaaaaaaélet?egyből el is húztam a lábam,ő meg mintha mi sem történt volna elrántotta a kezét -.- egy ideig nyugi volt,aztán mire beértünk pestre még 2x próbálkozott volna,de 1x hol az utasok szálltak le,és egyből normálisan ült,1x meg pont mire megint hozzámért volna megcsörrent a mobilja,majd leszállt -.- rohadék,fú de fejbebasztam volna,dehát nem kezdek el kiabálni a buszon ,nem égetem magamat sem
-.-
na mind1,suliból új rajzok:
Egérfogóból,ezt csak állítva lehetett felvenni,ezért látszik oldalt az asztal.

Yu Yu Hakusho anime egyik jelenete.

Ez pedig +18-as rövid hupákolás XD Mivel a rajz nagy volt,láccott a vetítő alja.És úgy csúnya volt.Na mondom alá teszek még egy lapot és rárajzolok lepedőket.De az meg elmozdult basszameg ezért szar az alja :/ Na mind1,a hupákolás nem lett rossz xD Youtubre-ról letörölnék.

Szünetben pedig találkoztam Gabival,és elmentünk megvenni az LM.C. jegyet!(o*__*o)

Alig várom hogy lássalak Maya bácsi!!!!!!!*-* xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése