2010. február 3., szerda

# 160. Suliban 5. és Barbival haza xD

Morfot kellett megrajzolni.Ez nagyjából azt jelenti hogy átalakulás :D Tehát vmien rajzot átalakítani egy teljesen más rajzzá.Én egy egeret alakítottam át egy kisfiúvá. Nem túl bonyolult karakterek,de nem is akartam még túl bonyolultat mert ez az első Morf rajzom.

Szünetben Csimpyvel kimentünk a sulitól nem messze lévő kocsmába,és meghívott egy sörre :D ahh dejólesett XD
Mikor visszamentünk,akkor elkezdtem egy anime csajszit rajzolni ahogy éppen elfordul.Hát a végét jól elbasztam,szal nem is mentettem le a végét,csak kb a közepéig.

Már majdnem el aludtam amúgy,mert rohadt keveset aludtam suli előtt,és már vártam hogy a buszon legyek,mert mondom tuti alszok...aztán a váróban jött Barbi hogy Ő is ezzel a busszal jön xD Dumáltunk stb ,nah mondom mindjárt indul a busz elmegyek brunyálni xD Mire visszaértem már ott volt Carlos Daniel is XD
Szal a pihenést elfelejthettem,a buszon ment a szövegelés,de legalább nem unatkoztam!:D
Barbi előbb leszállt,én még maradtam Carlossal xD Mikor beértünk tarjánba,na mondom megyek megint üríteni,de mire visszaértem Carlos már sehol sem volt XD
Mondom hova lett :O XD Aztán körbenéztem,de sehol semmi,bementem a váróba ahol jó meleg van.Később meg Ő is jött XD Még egy 10 percet várakoztunk,aztán gó a buszhoz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése