2010. február 10., szerda

# 162. Suliban 6.

Annyi új történt hogy a vizsgát át tették május 10.-re T_T Pedig jó lett volna hamarabb túl esni rajta...szal ennek semmi értelmét nem látom. na mind1.
Rajzoltam két új animés rajzot:
FMP Fumoffu,ahogy megpofozzák Souskét XD

És mivel kiskorom kedvence volt,ezért a Dragon Ball egyik jelenetét :D A tanár azt mondta hogy faxa lett XD

Szünetben meg msot nem maradtam suliba,hanem találkoztam Gabival kb 1 óra hosszára :D laptopoztunk,mászkáltunk a Flórián üzletben stb. nah mindegy úgyis rég láttam már a fejét xD
Hazafelé meg voltak ellenőrök a villamoson.Ülök,elvok bambulva,egyszer csak a nagy tömegből hallom azt a szót hogy "jegyeket" xD Én meg nem lyukasztottam.Felnézek,ott az ellenőr tőlem fél méterre,ahogy kéri az utasoktól a jegyet.Felpattantam gyorsan az ajtóhoz,útközben még egy ellenőr xD Állok az ajtóba és arra gondolok nyílj ki gyorsan gyorsan gyorsaaan xD És végre kinyílt,és zúztam is lefelé xD Hát nemsok kellett hozzá hogy megint megbüntessenek xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése