2010. február 7., vasárnap

# 161. Sanciba és "szánkózás"

Kiakartam menni Márkkal szánkózni,de nemnagyon esett jó neki.Nah mondom jóvan ezért keresgettem a szánkót...Felhívtam Gabit,hogy van-e kedve kijönni és mondta hogy megbeszélte Norbival hogy megy a Sanciba de utána lenne kedve párat csúszni.Később beszóltam neki,egy kicsit voltunk nála aztán jött Norbi.:D Persze Én is mentem velük a kocsmába XD Meghívtak sörre X) Megittunk egy párat,zenegépeztünk és sokat baromkodtunk xD Aztán Sanci bezárt,de már kurva késő volt,és elmentünk szánkózni,ami már kurvára nem esett jól.Ráadásul alig tudtunk menni a nagy hóba,ráadásul zuhogott is.Norbinak sem esett már jól kimenni a tetőre,de mivel Gabi annyira akart,mondom OK gyerünk.Kimegyünk,erre ő nem a domb jobb oldalán akar lecsúszni ahol kivan taposva valamennyire,meg autó is járt arra.Nem.Ő bal oldalon akar ahol a hó nagyobb mint a szánkó,és csúszni nem lehet...én meg mondom most ott hogy meg mint csússzunk le..de nem Ő ragaszkodik hozzá.Én meg megfogtam a szánkót,áttettem a másik oldalra mondom ez is ugyanolyan lejtős és itt még simán lelehet menni.Erre fogja magát és se szó se beszéd,elkezd lefelé ballagni.Én meg kiabálok utána hogy hova a faszba megy.ÉS ennyi..kajak hazament -.- Norbival csak lestünk...Nah mondom egész este kurvajó volt,a végét kellett elbaszni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése