2009. október 24., szombat

# 123. SZÜLINAP másnap xD

Pénteken már nemvolt szülinapom,de csak aznap tudtam találkozni Katonával és Száymonnal.Jah és jött Katona barátnője is ,Betti.Bementem a 6-os busszal,de mivel a többiek csak 7re értek be,ezért még elmentem Márkékkal 1-2 helyre.7-re pedig mentem a pizzázó elé.Jött Száymon nemsokára,beültünk,még vártunk Daniékra.Aztán jöttek Ők is.Kaptam tőlük parfümöt : 3 Száymon meg fizetett nekem kólát,meg egy Nagy pizzát xD Persze nem tudtam az egészet befalni,1 szelet ott maradt,meg 1 szeletet Dani evett meg xD De a többit én xD Aztán gondoltuk elmegyünk a Centrálba.Tele volt.Elmentünk a Dréherbe,tele volt xD Hát minden hely tele volt xD Aztán visszamentünk az eredeti kiindulási ponthoz,és ott volt még egy hely,ahová vééégre betudtunk ülni xD Ott még meghívtak egy sörre xD Elbeszélgettük(pontosabban baromkodtuk xD) az időt.Majd elmentünk a non.stopba,mert még Daniék vettek maguknak egy pezsgőt otthonra.Majd mentem el a fél11-es buszhoz,ők meg kocsival haza.

Köszi a meghívást és az ajándékot :D <3

Itthon amúgy a szülőktől,kereszetfateroméktől kaptam: mp3hoz fülhallgatót mert elromlott a régi,borotvát mert elromlott a régi xD elemtöltőt,pénzt, sütit meg ilyesmiket.
Reggel meg am arra keltem ,hogy Barbi írt szülinapi SMS-t. :D

De még nincs vége a napnak xD Később felszálltak a buszra Márkék is xD Jött Verbói meg Dávid is,meg dudu xD Hazavittem a parfümöt hogy ne basszam szét xD Anyám mondta h itt nem aludhat senki xD Aztán vissza ki a buszmegbe,kortyoltuk a bort,elkezdett esni az eső xD Márk felhívta apját hogy ott aludhatnak-e Verbóiék,de megtiltotta neki,hogy pont ebből volt a balhé reggelről.És mondta Márk neki hogy "Jó,akkor én sem megyek haza,nemhagyom itt a többieket" az apja meg mondta neki hogy "Oké" xDDD Lementünk Márkék buszmegébe.Ott még voltunk egy ideig,Márk hazament kajáé,és végül az apja megengedte neki hogy ott aludjanak Verbóiék.Mi meg Duduval hazamentünk.
Ma folytatódik az egész,mert ma lesz Kazáron koncert xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése