2009. október 25., vasárnap

# 124. Kazáron Koncert xD

Nah eljött a nagy szombati nap xD Kazáron koncert van.Dudu már hamarabb elment,én olyan 5 órakor mentem el itthonról.A játszótéren voltak a többiek.Már 1,5liter bort betermeltek xD Elindultunk le a Magtárhoz,közben beszóltunk Handónak,de Ő nem jött le,mert ment szelére.Még bementünk a Magtár előtt a Vili presszóba.Ott volt Andika meg Laci is.Megittunk 1 sört,aztán gó le a Magtárhoz.300ft volt a belépő.Körbenéztünk,a legolcsóbb pia 300ft volt O.O Nem voltak sokan,de kevesen sem.Mivel a lóvé elfogyott,Márk kitalálta,hogy még hazamegy pénzért és még veszünk piát.Elindultunk vissza mindannyian xD Útközben jött Nagy Laci,gyorsan felvitte Márkot haza,mi meg közben visszasétáltunk a Vilihez xD Mikorra odaértünk,pont visszaértek Nagy Laciék is.Márkot kitették,ők mentek a koncertre.Bementünk a Vilibe,vettünk sört,ott megittuk,majd vettünk vörösbort xD Azt megittuk hátul,a tanácsházánál xD Fincsi vooolt.Meg még volt a tegnapi napról házibor,amit Dávid hozott.Azt is ittuk.Már kezdtünk ittas állapotban lenni,és vissza is értünk a koncertre xD A zene már ment,Andiék is ott voltak.Bár velük sokat nem dumáltunk.Megittuk a bort,ettünk mogyorót,mert Márk azt is hozott xD Cigiztünk is.Hát én nemtudom hogy az ütött e meg jobban,vagy a bor xD De én totál kész lettem xD Befeküdtem a sarokba és kajak elaludtam odakinnt a betonon xD Hát szerintem aludtam kb 1 óra hosszát xD Felkeltem,már jobban voltam :D Márkkal néztük a bandákat,aztán bementünk a pulthoz.Dudunak ott beszélt egy nagydarab cigány hapi,hogy mennyire tetszik neki a sérója xD ÉS hogy Ő is olyat akar xDD Jah és amíg Én aludtam Andiék már hazamentek,Márk meg hazament a BMX-ért xD Szal azzal szórakoztunk ott xD Aztán lassan úgy 11 körül vége lett a koncertnek. Még a Vili előtt szarakodtunk egy kicsit,aztán Márk hazament a bicóval,mert hazavitte Marcit.Szal maradtam Én,Dudu,Verbói meg Dávid.Elmentünk még a jáccótérre xD Tök sötétbe hintáztunk,meg kiabáltunk össze-vissza xD Amit meg is hallottak,mert jött a polgárőrség xD Az egyik Kapás volt,a volt tanárom,a másik nemtom ki volt,bajuszos köcsög xD De az meg mondta Dudunak hogy húzzanak el vagy kiveri a fogát O.o persze nem merte volna megtenni,mert akkor az állásának lőttek..na mindegy,nem esett jól veszekedni meg szájalni,szal hazamentünk.Besunnyogtunk,gyorsan ittunk,kajoltunk,közben apám kijött de csak vigyorgott xD Bemásztunk a szobába xD Verbói aludta kanapén,Dudu és Dávid együtt xDD Eleinte még dumáltunk,aztán széép lassan elaludt mindenki xD
KURVAJO ESTE VÓT :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése