2009. október 9., péntek

# 116. Vizsga+Bicózás+Suli és kolibuli :D

KEDD
Eljött a statika írásbeli vizsga napja xD 8-an voltunk,és a gépészekkel tettek egy terembe,ami számítógépterem volt.lol És pont a hülye Gecse mellé kerültem xD Elbaromkodtuk az időt,Ő még msnre is felment segítséget kérni xD Meg a neten is talált 1-2 dolgot xD Még jó h számtech terembe voltunk mi?xD Énnekem mivel számolni kellett,ezért nemsok hasznát vettem a gépnek.Volt úgy h semmit nem csináltam egy fél órán keresztül,mert csak vakartam a fejem hogy ez hogy van,meg az hogy van xD Aztán volt úgy hogy Pintér segített..na mindegy mondom remélem meglesz,végigültem az egész vizsgát,nem mentem ki hamarabb.

SZERDA
Márk vett egy BMX-et mert eladta a ps2-ét.Szal kimentem vele bicózni :D Lementünk a sulihoz,meg a falu végére is. Vettünk 1-1 sört a Vilibe,azt eliszogattuk :D Jól lehet menni azzal a kis köcsög bmx-el xD

CSÜTÖRTÖK
Ismét mentem a rajzsuliba :D Most nemvettem föl a rajzokat,nem esett jól xD Majd legközelebb :D Rajzoltam am saját karaktert,aztán befejeztem a sas repülését,és elkezdtem épphogy csak az emberi járást.Megint Tímea mellett ültem :D Hazafelé meg összehaverkodtam Csimpyvel :D Meghívtam egy sörre,útközbe dumáltunk xD Aztán ő leszállt az árpád hídnál a villamosról,én meg mentem a stadionokig :D Jah igen és most nem haza mentem,hanem Andikával és Barbival bulizni :D Találkoztam velük a megbeszélt helyen,és elmentünk az 1ik várhoz inni :D Olyan szép volt az a hely *-* ott voltunk egy kis ideig,bevedeltük a boroskólát és zúztunk el egy másik helyre,nemtom mi volt a neve,de vmi koncert ment xD Odabennt meleg volt nagyon,és külön kellett fizetni a koncertre ugye,amire nemvolt kess,de annyira nem is érdekelt.Ki ültünk a lépcsőre 3an,és vártuk Tamást,aki odabent volt.Andiék cigit kértek de senkinek nemvolt xD Aztán mondták hogy "vicces lenne ha a sok züllött embernek nincs cigije,de jönne egy bicós és tőle kérnénk,akkor ő meg adna" ...mert arra sok biciklis szaladgált.Eljött egy felénk és Andika kérdi hogy nincs e szál cigije..erre meg a hapinak volt,és nemcsak 1-et adott hanem mind a 3unknak 1-1 szálat xDD Hát mondom ez odabasz XDDDD
Aztán végre jött Tamás,és húztunk az albérletbe letenni a cuccokat.A buszon volt egy kopasz köcsög aki kötözködött -.- rohadjon meg. Na midn1,ledobtuk a cuccokat a lakáson,utána meg már Máté és a haverjai is csatlakoztak hozzánk :D Vettünk vodkanarancsot,eliszogattuk,és közben mentünk Barbi kollégiumába,mert koleszos buli volt :D Hát a hangulat maga tetszett,sok ember volt,csak a zene volt disco amit nemszeretek xD Na mindegy,mikor elfogyott a pia,mindig kerítettünk vhonnan elő XD Aztán nem is tudom mikor,de talán 2(?)-kor vége lett a bulinak.Azonban busz az nemjött egy ideig,szal elindultunk gyalog hazafelé.Máté már nemjött velünk.Aztán közben Barbi szerzett Andikának egy kabátot,ami pont illett rá XD ÉS gyalog kb fél óra alatt haza is értünk :D Még kajoltam egy keveset,meg ettek a többiek is,meg benyomattak egy köcsög zenét,én szakattam rajta XD EZT:
http://www.youtube.com/watch?v=-IKFBkOJciw
És erre aludtunk el kb hajnali 6kor xD De nem aludtam sokáig,11kor már fennt voltam,Barbi még elment a koliba a cuccaiért,aztán megreggeliztünk,összepakoltunk és mentünk a 2-es buszhoz.
Nah hát nekem nagyon tetszett ez az este xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése