2009. április 28., kedd

# 60. Hülye álom xD

Olyan hülyeséget álmodtam xD Le is írtam Harunak xD Ugyhogy csak belinkelem a szöveget,nemesik jól megint leírni xD

Az álom:
"Csak cigányok laktak tarjánba és mentem az utcán és mindenhol csak azok voltak.ÉS felköltöztem inkább Pestre.És ketten voltunk együtt,és lógtunk két deszkán a duna fölött vagy 600méterrel xDÉs jött két faszi akik a vízbe öntötték a sook kaját és én meg csak leengedtem a kezem és vettem belőle xDD te fölöttónk a deszka után ott volt a házunk xD te már fölmetnél én meg adtam föl neked a kaját,meg az úszógumimat mert az is volt rajtam xD és én is felmásztam de iylen kályhán v kemencén kereeztül xD aztán mentem utánnad és mondtad h dejó lenne neked egy cica xD.aztán visszamentem a kemencéhez sütiért,de morgást hallottam a kemencéből és kiugrott belőle iylen kékszínű szörnykutya rajzolva xD és felédindult én meg megiyledtem h megtámad és aztkiáltottam h ÉDESEM!"

Értelmes álom XDXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése