2009. május 2., szombat

# 61. Republic koncerten!

Reggel(=azaz nálam délután 2óra) hívott Handó hogy jön velem az esti Republic koncertre!:D Kur ára megörültem neki.Be is mentünk a 6os busszal,már a buszonsem volt egyszerű xD Nagy hányás a busz közepénél,egy csávó bevolt állva xD Aztán Gabi mutogatta az öve közepén lévő kis bicskát.De kisett a kezéből xD és egy manusz vette fel..nagy nézegett és modnta hogy örüljön hogy visszaadta,mert ő rendőr és elvehetnéé..jah cska árkellett nézni,a sötét gecire(Y)Na mindegy,beértünk,vártunk helyijáratbuszra,gabi közben vett fagyit,meg 2hetes croasszant amit végül emgsem tudott enni xD Aztán mikor kiértünk a Tóstrandhoz beálltunk a kurvahosszú sorba a jegyekért.Kivotl írva hogy gyerekeknek:500ft,felnőtt 1000ft..Persze mi már felnőttek vagyunk,de addig magyaráztam Handónak a hülyeségeimet,hogy gyerekjegyet kértem xD a jegyadós csaj meg csak nézett hogy fogyi vagyok e xXD Na midnegy,bezúztunk és eléggé sokat kellett várni mire elkezdődött a koncert,sokat hangoltak....közben sörözgettünk.Ééés mikro elkezdődött a koncert egyből mindenki tapsolt üvöltött kiabált xD handónak nagyon tetszett,csápolt összevissza xD Meg én is,csak én jobban a sört fogtam xD Aztán mikor végelett ugy a két órás koncertnek,még kiültünk sörözni a sörsátrakhoz,és összetalálkoztunk Andiékkal :D velük dumáltunk kicsit,aztán Gabi kitalálta hogy üljünk föl a Forgókerékre vagy mi a faszra mert volt az is xD Nem óriáskerék,de nemtom mi annak a neve xD na midnegy kurvaállat volt az is xD gabi nem is fogta a kapaszkodót,egymás meleltt ültünk,és forgott összevissza az a szar xD Ment hátra fele is xD Nagyon odabaszott xD Aztán még megint megittunk 1-2sört és az lett a végeredmény hogy felültünk rá megint xD AZtán jött értünk Bozsik autoval hogy hazavigyen. :D Valahogy a kocsiban keztem rosszul lenni,és örültem mikor kiszálltam xD És ugy fél1re haza is értem xD És csodálatos módon hajnali 6kor keltem fel xD
szal KURVA JÓ VOLT!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése