2009. április 9., csütörtök

# 52. Handóval még előző hét péntekén

Szal Handóval kitaláltuk,hogy gyerünk ki az erdőbe az 1ik helyre ahová régen is kimentünk.Okés,mentünk a Sanciba vettünk pár sört,és elindultunk.Eltelt egy ksi idő mire kiértünk.Az erdőt enyhén kiritkították.XDKurvajó idő volt,a táj is fasza volt.

Még amit előzőévben hagytunk ott szatyrot/üveget még azok is ott voltak.XD hülyéskedtünk,bezsélgettünk komolyan is,közben sörözgettünk.Csináltunk pár képet.Aztán mikro besütétedett elindultunk hazafelé.Naonsötét vót XD Meg mellettünk a bokorba,300méteren keresztül követett valami,amiről később kiderült hogy csak egy nyúl xD Aztán nagy nehezen visszaértünk az erdő elejére,ahol szántás volt.Ott láttunk egy kisebb tüzet,nyársaltak,Handó 2 ismerőse volt.ott megálltunk beszélgetni,volt házipálinkájuk,Én már nemittam belőle,de Gabi igen,és hát jó sokat!XD Aztán elindultunk hazafelé....nah lefelé a házuknak olyan kurvanagyot zakóztunk hogyszétbasztam a kezem..XD Gabi maitt,emrt naon beütött neki a hp.Én meg tarthattam a tőlem másfélfejjel magasabb,és majdnem 30kilóval nehezebb srácot.XD Leértünk a házukhoz.Erre elkezdi hogy majd hazakísér.Mondom isten ments!XD De cska nemment haza,átmentünk a 10perces úton egy óra alatt.Estünk még egy párszor,alig bírtam el Gabit.De már őt sem érdekelte ott fetrengett a fűben XD Aztán még mielőtt beértünk volna a házunk elé,még becsúszott a patakba XD Éééés aztán elkezdi hogy kisérjem inkább haza mert nemtud hazamenni XD Mondom ez hüje xD Persze nemkisírtem haaz,szétváltunk.Azért kurvajó volt,majd még megyünk remélem XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése