2009. április 20., hétfő

# 56. Haru szülinapja

Szombat
Szombaton ismét Pesten voltam.A Lehelnél találkoztam Haruval,és egyből mentünk is találkozni azzal a kötsög Tommal xD Mert teknőst ad majd harunak szülinapjára.De az a segg fél órát késett,na mind1,majd Haruékhoz mentünk,Tom beüzemelte az akváriumot,meg amik belekellenek,és végül belekerült a Teknős is :3 De mindenki másképp hívta xD Timi apja Petikének,anyja Sznikinek,én Snikersnek xD Haru Tekinek vagy Enzonak,majd Tekiből lett a Tekila xD Miután Tom elhúzott,mi még elmentünk a Westendbe mert Haru akart venni cuccokat a Neko füléhez amit varr,így vett csengőket,meg kockás szalagot.Atán visszamentünk hozzájuk.A szobájában voltunk,megkapta az ajándékomat :3 és kényeztettem :3 :P xD Majd elkellett indulnom haza.Kajak időben indultam el,de olyan szarul jött a villamos hogy lekéstem 5percel a legutolsó buszt xD Uh mondom basszus ez nemdirekt volt,Timi apja szétszed ha visszamegyek xD De nemvolt más választásom,anyám is hívott és ideges volt hogy lekéstem a buszt,csörgette Timit is hogy visszamegyek,de nemvette föl xD Aztán visszaértem hozzájuk,az apja épp beakarta zárni az ajtót,és meglepődött hogy én meg ott álltam pont xD Bementem és mondtam hogy mivan,az anyukája rendes volt mert nembánta.Aztán kiderült hogy levolt halkítva a teló,azért nemvette föl senki.Megvacsoráztunk,majd be Haru szobájába.Neteztünk kicsit,meg Haru alakítgatta a Neko fülét egy kicsit.Aztán elekztük nézni az Gorillabácsit DVD-n.A közepére nem emléxem :P xD Aztán hajnali kettő körül elment aludni Timi,persze külön tőlem mert az apja mostsem engedte meg hogy együtt aludjunk -.- fuck.

Vasárnap
Felkeltünk 8óra körül,de Haru bejött a szobába és még együtt aludtunk úgy két órán keresztül.Arra ébredtünk hogy az anyja szól hogy csörög a telefon,mert itt van Caci a ház előtt,azaz Timi barátnője.Bejött,elkeztünk készülődni egy klubtalira.Ettünk még Timi tortájából,meg megreggeliztünk,koccintottunk. Timi 18 éves lett :3 *-*
Aztán elindultunk a Westendbe mert Timi kapott pénzt,venni akart csillagos sálat,de pont elfogyott.Na mind1,aztán Tom(-.-")mal kellett találkozni mert megkért még msnen minket hogy találkozzunk.Aztán metroval(amin szétröhögtem a fejem xD) elmentünk a klubtalálkozó helyre,jó nagy fasza park volt xD Cacival vettünk egy sört és megittuk,közben a többiek játszottak,majd mi is beálltunk jáccani.Ilyen basebalhoz hasonló játék volt. Sztem kruvajó volt,de egyszer olyat nyaltam a füvön hogy kiszakadt egy kicsit a gatya a seggemnél xD A játékkal elment az idő,aztán kacsákat nézegettük a tóban,stb.Majd fél6-6körül Caicnak kellett hazamennie,és mentünk mi is vele.Később a nyugatinál szétváltunk,de mi még elmentünk Haruval utánna megint a westendbe.Bekajáltuk a sültkrumplit meg hamburgert.Aztán a Lehelnél elváltam Harutól is :'( Elkellett indulnom a buszhoz,nehogy lekéssem xD Aztán este 11re haza is értem.
Megint jó volt ez a két nap ^__^ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése