2009. április 14., kedd

# 54. 2 nap Timivel <3

Csak most esik jól írni a 7végéről,eddig lusta voltam.xD
Szombaton fölmentem Haruhoz,fölértem fél12-re.Írt egy sms-t hogy mégsem jön ki elém a Stadionhoz mert késni fog,de száljak le a villamosról ott a hol szoktam.Erre én aztgondoltam hogy az ő utcájuknál szálljak le,közben meg a Lehel utcánál kellett volna.xD És ő meg ott várt.xD Szal elkerültük egymást.mind1,visszamentem a Lehel utcához és megláttam és..o.o hú de kicsípte magát o.o jó kis top,kockás szoknya (a gyengém xD) és wáá.annyiból volt idegesítő hogy egy csomóan megnézték,meg egy srác is odaszólt neki hogy jajj de csini vagy.xD Elmentünk a Margit-szigetre,de előtte még a westendbe vettünk sültkrumplit meg hamburgert kólával.Aztán a szigeten sétálgattunk,meg kiültünk egy padra a duna mellé.Tök jó volt *.* csak az a köcsög nő ne lett volna ott tőlünk nemmessze,egész végig telefonált xD Pajkoskodtunk xD
Aztán úgy kétóra körül mentünk vissza Westendbe mert megbezséltük Nikyvel hogy majd találkozunk vele 3kor.Még kettesben voltunk egy kicsit,aztán lementünk ahoz a vízeséshez vgay mihez ahol megbezséltük a talit. xD Alig ismertem meg Nikyt mert már nem szőke,hanem barna volt a haja xD Kimentünk Westend tetőre.Csináltunk pár képet,meg hülyültünk meg szivattak xD

Aztán indultunk Haruékhoz de még a Westendben csináltunk egy képet.Volt egy ilyen papírtábla ahol az arc körvonala kivolt vágva.És kellett egy ilyen kéept is csinálni xD..

Aztán mentünk Timiékhez,de nemvoltak neki otthon a szülei :O Beültünk szobába,szokásos fetrengés ökörködés.De olyan gyorsan elment az idő amíg odakinnt voltunk a városban hogy már este volt.Nemakartam hazamenni,és persze Timi sem akarta.Találgattunk hogy maradjak-e,de nemvolt emgengedve neki.Aztán nagynehezen arra jutottunk hogy maradok és majd bekamuzzuk hogy elaludtunk az ágyon és későn keltünk föl,és lekéstem a buszt.Elkeztük megcsinálni a vacsorát és közben jöttek meg a szülei 9 óra felé.Timi apja egy nagyot lesett hogy én még ott vagyok o.o kérdezte hogy mit keresek még itt,mondtam hogy elaludtunk.persze nemvette be és hogy ne próbáljuk átbaszni xD de végig ezt mondtuk neki..és hát nemnagyon örült hogy maradtam xD full csöndben megvacsoráztunk,és elekzdett szövegelni,hogy zet megkellett volna bezsélni,meg hogy Timinek tanulnia kell stb meg ilxen faszságok,de én is modntam hogy zaért leengedhetné Timit hozzám....bő félóra szövegelés után Timi szobájába bementünk....Eléggé szarul volt,lehet meg is bánta a veszekedés miatt hogy maradtam :S Aztán egy kis idő múlva megkönnyebbült,és kitaláltuk hogy nézzünk dvd-t.Megnéztük egymáshoz bújva aNagyon vadon-t utánna meg a Hihetetlen családot. xD "Haaaaaaaaaveeeer" xD azon a sünön behaltam gec xD Hajnali 3körül lehetett mikor Timi kiment aludni,én emg a szobájában aludtam..igen kinnt aludtam ert az apja megtiltotta hogy együtt aludjon -.-" hát ez beszarás....de végülis kibírtam nagynehezen mert már reggel 10órakor Timi bejött szobába és együttszündítottunk még egy kicsit,aztán az anyja szólt hogy kész a reggeli. Jó kis sültkrumpi volt sajtaltöltött pulykamellel :P Megreggeliztunk,és vissza behuppantunk a szobába.Ki sem mozdultunk onnan egész nap amíg ott voltam.Fetrengtünk bezsélgettünk..és khm gonoszkodtunk xD Főleg Timi xD :P "ERÜMENTÉRÜ" xD :P :&..megnéztün neten mikro megy buszom haza.És fél5össel kellett mennem ,mert az beér tarjánba,így majd hazatudok menni a fél7essel.Nagynehezen elbúcsúztunk,és siettem a buszhoz.De az a kurva villamos olyan ritkán jött,és olyan lassan,hogy nemértem el a fél5ös buszt mert 2percel később értem be a Stadionokhoz xD wáá mondom mit csináljak.Megnéztem hogy legközelebb fél6kor indul busz viszont azzal már nemérem el a fél7est,és utánna meg már csak a fél11es megy haza.De mondom addig nemtok mit csinálni.Handót megcsörgettem,visszahívott,és megkérdeztem bejön e értem autoval a városba és hazavinne-e.De mondta hogy még mindig nemjó az autója,amit én el is felejtettem xD Aztán anyámat csörgettem,hogy neme tud értem bejönni Kokó,mert pont ott volt nálunk,de nem mert sietnie kellett haza.Aztán Timit is hívtam hogy neme jön e még kicsit és majd később megyek.De nemjött ajj mondom xD Aztán végül mentem a fél6al.Anyám hívott közbe hogy hívjam ki Verbóit és majd csinálunk valamit.Aztán a busz beért tarjánba,de mondom nemszarakodok hazamegyek gyalog forgácsnak xD Elindultam,de elkezdett esni az eső.Nah mondom fasza lessz ha elázok,inkább visszafordultam.Persze 5perc után elált az eső is xD Nah jolvan mondom felhívom Verboit.Aztán az lett hogy kijött és beültünk a Nevadába egy sörre xD közben jót beszélgettünk,majd a hely bezárt 10óra körül,ekkor bementünk még kicsit a lépcsőházba hogy ne menjek hamar a buszmegbe.Még ott szarakodtunk,majd elindultam a buszhoz,és hazajöttem a fél11el.Nem is volt annyira nagybajhogy lekéstem a buszt pesten,még ez is jól esett a nap végére.xD Szal jó ksi két nap volt!^____^ <3<3<3HARU<3<3<3