2016. február 18., csütörtök

# 469. - Budapesten: találkozók, szilveszter, NG stb.

Tavaly december óta nem volt új poszt, mert nagyon lusta voltam írni, meg sokkal elfoglaltabb is lettem ilyen-olyan okból kifolyólag. Most szösszentek egy ilyen képes beszámolót, arról, hogy amióta Budapestre költöztem hogy telik az élet a munka mellett :D

Újév előtt még beültünk a munkatársakkal az egyik kávézóba egy fasza kis koktélt meginni, és egyiküktől kaptam egy marcipános malacot is :D Hátha szerencsét hoz xD



A szilvesztert a Nippon Groove partin töltöttem. Túl sok választás amúgy sem volt ezen kívül egyébként buli terén xD Ott volt Ritsu, Kyo, Andi és még jó pár ismerős. Összességében nem volt rossz. Reggel pedig egyedül buszoztam haza, de mivel elszunnyadtam, kb. azt sem tudtam melyik kerületben ébredtem fel és nagy nehezen hazataláltam. 



2016-ban elsőként - ki mással is ne találkozhattam volna -, mint Lejlussal!
Pizzáztunk és söröztünk egy jót a Piszkos Fredben, és később 7 is csatlakozott hozzánk.


Azután január végén jött még egy NG buli, amin Niky is ott volt, valamint Tsukiyo, Álmos, Kyoék és még jó sok ismerős, szóval a társaságot eléggé rég láttam már ennyire együtt. Ita még tortát is kapott, mert születésnapja volt és egy lesifotón az is meg lett örökítve. Nekem meg pont a hülye vigyorgó fejem lett lekapva.


Egyik hétvégén pedig átugrottam Petihez, mert már rég találkoztunk. Készített velem egy rövidke interjút is - "rövidke" 1 órásat xD -, mert belefogja tenni a hamarosan megjelenő könyvébe. Köszönöm neki! Közben pedig pont hívott Lejla is, hogy nem-e találkozok vele és Tamarával. Úgyhogy Peti után feléjük vettem az irányt és este az utolsó metróig elszórakoztunk az egyik pubban. Vicces képek is készültek, de azokat még most sem kaptam meg xD



Persze időközben haza is mentem egy-kétszer. Picúrkával is voltam sétálni a mezőkön, mert örülök, hogy Budapestre költöztem, de a természetben való séta nagyon hiányzik, ahol nem az autók zúgnak és az emberek morognak, hanem teljes csöndesség és madárcsicsergés van. Bár éppen köd volt és este még távcsövezni sem tudtam. :(


A múlthétvégén pedig átjött Bettina. Eddig csak chaten beszéltünk és most találkoztunk először személyesen. Amúgy jól elvoltunk egész nap, este még meditációs zenét is hallgattunk meg masszíroztunk :D Másnap úgy volt, hogy pár ufós ismerőssel együtt találkozunk valakivel, így elhívtam Bettit is. A déliben összejött a csapat, aztán az egész program befuccsolt egy okból kifolyólag. De lett egy szálló ige Attila miatt: "mosom kezeimet", amit csak mi értünk miért vicces, de ide nem írom le XDD


Ennyi lett volna a képes beszámoló, úgyhogy bye-bye!~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése