2016. március 24., csütörtök

# 470. - Kirándulás a Normafánál, Szent Patrik nap és találkozók



A hónap elejét azzal kezdtem, hogy egy páran elmentünk Indinéhez, hogy végre összegyűljön egy kis ufós csapat. Én és Betti később érkeztünk, mert a többiek már reggel átmentek hozzá. Kajáltunk, iszogattunk és közben elmondta mindenki a maga véleményét a különböző témákról. Jó kis társaság gyűlt össze és készítettünk pár képet is.




Attila, Anita, Lehel és én kitaláltuk, hogy elmegyünk a Normafához kirándulni majd 13-án. Én még soha nem jártam arra felé, úgyhogy nagyon tetszett. Szeretek az erdőben sétálni, és mióta Bp-re költöztem hiányérzetem is volt, mert Kazáron elég sokszor jártam a mezőre és az erdőbe. Benéztünk egy templomba, leültünk kajálni, söröztünk, megnéztünk két nagy fenyőt és távcsöveztünk is. Közben persze jókat dumáltunk és röhögtünk. :D








Késő délután visszaértünk a városba, de nekem még nem fejeződött be a napi program. Estefelé találkoztam Szabolccsal és Lillával, hogy dumáljunk egy jót a Stifler bárban. Változatos piákat ittunk, meg a nyári „terveket” beszéltük át.


A mostani hétvégén pedig Szent Patrik napi felvonulásra mentem el. Ez egy ír ünnep és már évek óta el akartam rá menni, mert minden évben megtartják Bp-n is. Most voltam először és Márkkal mentem el. Egy téren gyülekeztünk, nagyon sokan voltunk és ingyen whiskeyt osztogattak. Három – meglehetősen drága – sörért adtak egy ajándék kalapot is, de mivel annyit nem akartunk venni, így összeálltunk egy párral, hogy ha nekik nem kell a kalap, akkor hagy legyen az enyém és beleegyeztek :D Aztán elindult a sok ember felvonulni, szóltak a dobok és a dudák, elől mentek az ír vadászkutyák, nők táncoltak, lufik voltak mindenfelé és elől vitték a nagy Szent Patrik „bábut”. Közben mindenki sörözött, énekelgetett, majd pedig megérkeztünk a végállomásra, ahol be lehetett ülni egy kétszintes pubba. Ott három teremben is pattogós ír kocsmazenét játszottak az együttesek, valaki tánccolt, mi meg söröztünk Márkkal. A végére eléggé berúgtunk és éjfél körül indultunk haza. XD Nagyon bejönnek az ilyen bulik és biztos, hogy majd újra elmegyek jövőre is.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése