2015. december 23., szerda

# 468. - Költözés Budapestre...

November végén végre sikerült az, amit már évek óta szerettem volna: Budapestre költözni és melóm is lett.
Igaz, eleinte nem indult könnyen: semmilyen normális vagy olcsó albérletet nem találtam, még kollégiumban sem volt hely és az utolsó pillanatban azt a megoldást találtuk anyával, hogy egy nőnél leszek egy ideig, amíg nincs jobb. Igaz, nála nincs internet, de csak ezer ft-ot kért volna el naponta a szállásért. 
Így hát munka előtt egy nappal felmentünk és nem hiába volt ez olyan olcsó: a nő egy vén banya volt, kb. mint Szörnyella a 101 kiskutyából, cigifüst mindenfelé stb. és a szálló sem saját szobából állt, hanem matracok voltak letéve a földre és valahol még 1-2 sötét bőrű, nem éppen derűs illető is aludt...
Na mondom innen mihamarabb el kell húznom, a cuccaim is féltettem nehogy lenyúlja valaki XD De kénytelen voltam ott maradni, mert abban a pillanatban nem volt más lehetőség.
Munkát végül a Magyar Menedék Könyvesházban vagy másik nevén, az Angyali Menedéknél kaptam és végül a főnököm adott egy albérlettippet, amit rögtön fel is kerestem. Késő délután meg is tudtam nézni a lakást és tökéletes volt. Úgyhogy az este folyamán át is cuccoltam a banyától ide, és nála szerencsére csak egy éjszakát kellett töltenem...A lakás a Déli pályaudvar mellett van, két szobatárssal, de elég nagy a hely és most lett felújítva az egész. Az asztalom, csak az enyém van tele mindennel XD


A munka pedig jó és élvezem. Amúgy is könyvmániás vagyok és most a teljes napot könyvek között tölthetem :D Na igaz, kicsit fárasztó is azért egész nap, csomagolnom kell, elmenni a könyvekért ha valami kifogy, pakolni, vevővel szóba állni, de ettől még nagyon jó! Úgyhogy gyertek vásárolni, sok jó könyv van!:D
Egyébként a többiek jó fejek, lehet velük nevetni is, és elvagyunk. Egyik nap "főnökkel" még Kraken rumot is ittunk meló után!:D
A bolttal egyébként egyszer kirakodtunk egy ezo vásáron is, hát ott annyi hülyeséget láttam, hogy az valami hihetetlen XD Még vettem egy varázsvesszőt is kemény 200 ft-ért, igaz nem használ, vajon miért nem? xD



Szerencsére egy-két ismerőssel is tudtam találkozni. Bár "poén", hogy mióta bp-n lakom sem conra nem tudtam menni, sem egy csomó itteni ismerőssel nem tudtam még összefutni, bezzeg mikor 100 km-re laktam tőlük, akkor sikerült XD
Lejlával találkoztam, már egy ideje nem láttuk egymást. Visszajött Japánból és hozott nekem ajándékot is, egy csomó édességet, hentai dobozos cukorkát, csengőt és egyéb apróságokat. Én pedig megvettem neki az új Kis Herceg könyvet és írtam is bele egy sort :D A T.G.I Friday's-ben megkajáltunk, aztán még egy pizzériába is beültünk és sört is ittunk. Nagyon jó este volt és alig várom, hogy újra összefussunk :D





Egy másik napon Patríciával találkoztam. Őt eddig csak fb-ról ismertem egy picit, aztán majdnem "szomszédok" lettünk, mert ő is ott lakott az Oktogonnál, ahol a korábban említett szörnyella is. Nagy nehezen összeegyeztettünk egy időpontot, és végül elég jól alakult a találkozó; beültünk a KFC-be és nevettünk egy csomót XD



Mosás terén szerencsétlenkedtem egyet, ugyanis a kedvenc fehér, illuminátusos pólómból ronda szürkés sötét lett, úgyhogy gondoltam veszek, keresek egy új, hasonló pólót. Végül fehéret nem találtam, de egy fekete megtetszett, amin érdekes minták vannak és meg is vásároltam. Valószínűleg így megyek majd szilveszterezni NG-re is :D


 Összességében eddig jól alakul minden és remélem így is fog maradni. Kicsit kevés időm van, de januárban már több lesz elvileg sok más egyébre is, amit tervbe vettem.
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése