2015. április 6., hétfő

# 457. - Vacsora Lejlával és találkozás a többiekkel:D

Egy héttel ezelőtt megint felutaztam Budapestre. Kivettem péntekre egy szabadnapot, hogy már reggelről felmenjek - sajna fölöslegesen, mert az illető lefújta a talit, így kénytelen voltam másnak szólni. 
Végül 7 csatlakozott hozzám és vele ökörködtem jó ideig a westendben, meg laptopon nézegettünk dolgokat. Leült mellénk két nő, kajáltak meg minden, erre meg az egyik levest is rendelt, de valamiért le kellett lépniük és nézett körbe, hogy most itt hagyja vagy mit csináljon vele.  Illedelmesen megkérdezte, hogy nekem nem-e kell, odaszeretné adni. Én visszautasítottam, hogy mi is most ebédeltünk, de erősködött hát mondom jó XD
Este pedig Lejla csatlakozott hozzánk, vele megbeszéltem, hogy majd találkozunk :D
Elmentünk a blahához, a Piszkos Fred-be :D Kellemes kis hely volt, még sosem jártam ott.
Megrendelte mindenki a kajáját, én gulyáslevest ettem, Lejla petrezselymes burgonyát rántott hússal, 7 pedig pizzát. Én és Lejla söröztünk, 7 csak üdítőt kért egy bazi nagy korsóval, a kiszolgáló lány meg is kérdezte, hogy nem-e lesz ez sok? Erre 7 már fél percen belül beverte a felét XDD
Annyit, de annyit nevettünk, hogy az hihetetlen, nagyon jó este volt! :D Úgy tízig ott voltunk, aztán mindenki ment a maga útjára - az enyém Prusihoz vitt :D




Szóval még este egy kicsit továbbfolytattam a sörözést Prusival, de nagyon hamar elálmosodtam. Beszélgettünk, egyszer csak Zzzz.. na mondom inkább megyek aludni, elfáradtam XD

Másnap már Lilith is megérkezett hajnalban, mert ő éjjel dolgozott. Megbeszéltük, hogy este elmegyünk majd távcsövezni megint Zolihoz és Évához. Addig azonban csinálni akartam valamit, így lebeszéltem egy talit Kyoval! Már nagyon rég találkoztuk, akkor is csak buliban, így gondoltam miért ne!
Vettünk sört, otthon volt náluk bor, így tök jót dumáltunk és iszogattunk a szobájában :3 Estére neki is programja volt 7 körül, nekem is akkor kellett volna a többiekkel újra találkoznom, de még így is késtünk, mert még nyolckor is nála voltunk, úgy elment az idő, hogy észre sem vettük XD 


Aztán már csörgött Zoli és Prusi hogy mikor érkezem, aztán pedig kijöttek elém. Felmentünk Zoliékhoz, már várt Lilith és Éva is, hogy hol vagyok már :D Sajna az eget most nem tudtuk nézegetni a távcsővel, mert enyhén felhős volt és az ablakból nem tudtunk jól rálátni a jobb helyekre. Zoli adott egy katalógust, még 1-2 hónap és én is szeretnék magamnak vásárolni egy ilyen távcsövet, annyira beleszerettem XD :D De ugyanezt találta ki Lilith és Prusi is, csak majd ők közösen vásárolnak. Közben punk zenéket hallgattunk, mert Éva azt szereti, és végül csak az utolsó metróval mentünk haza. Szóval ismét jól elvolt a kis csapat :D


Másnap dolga volt Prusinak, vele ment Lilith is, így elköszöntem tőlük. Úgy volt, hogy Patrival is találkozom, de sajnos közbejött neki valami, de megígérte, hogy pótoljuk egy hét múlva - ami így is történt :D Hát gondoltam még nem sietek haza, majd megyek este, így lefixáltunk egy összeruccanást Andival. Elmentünk KFC-be, aztán ilyen hajóroncsokhoz - fogalmam sincs hol volt XD -, majd fel hozzájuk az albérletbe, ahol megismertem a szobatársát. Átdumálgattuk a délutánt, majd este kikísértek a buszhoz.
Ennyi volt a hétvégén, legközelebb majd conra megyek fel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése