2015. március 15., vasárnap

# 456. - Ufókonferencián és távcsövezés

Előző hétvégén pénteken felutaztam Budapestre. Először Patríciával találkoztam, egy kicsit nála voltunk, aztán úgy volt, hogy átkísér Prusihoz, mert nem tudtam pontosan hol kell a buszról leszállni. Aztán az egész úgy alakult, hogy Patri nem ment egyből haza, hanem vettünk pár sört és beszélgettünk hármasban :D Késő este azonban el kellett mennünk Lilithért, így kimentünk a buszhoz Prusival, Patri pedig hazament. Lilith már várt minket a megállóban, ahonnan aztán átmentünk a vasútállomásra. Ott pedig szépen bedöglött a jegyautomata, de szerencsére a vonaton az ellenőr nem büntetett meg minket, mert elhitte XD
Úgy volt, hogy majd időben lefekszünk, mert másnap Ufókonferencia. Természetesen nem így történt, hajnalig fent voltunk, én körülbelül négy órát ha aludtam XD

Ettől függetlenül másnap időben megérkeztünk, Zoli pedig már várt minket. Elosztottuk egymás között, hogy melyik előadásra üljünk be, mert Prusinak megint cikket kellett írnia róla. Én jobban Zolival voltam egész nap, Lilith és Prusi pedig együtt. Hát voltak jó előadások, amik érdekesek voltak és voltak kevésbé színvonalasak is - ezt most így nem lehet részletezni. Természetesen találkoztam a kedves ismerőseimmel is; Aranyival, Gyula bácsival, Ivánnal, Andrissal, Lacival és Istvánnal. Közben odaköszönt az egyik monori ufóklubos illető is :D István pedig odaadta nekem két könyvét, ezúton is köszönöm neki! Itt egy pár fotó:





A konferencia után beültünk sörözni az egyik nem messze lévő helyre. Szétröhögtem az agyam annyi hülyeség hangzott el :D Sajnos nem tudtunk sokáig maradni, mert megvoltunk hívva Zoliékhoz, hogy kipróbáljuk a csillagászati távcsövét és dumáljunk egy jót. :) Még soha nem néztem ilyen távcsőbe, úgyhogy számomra csodálatos élmény volt megkukkolni így a Holdat és pár csillagot is. Évát pedig megleptem egy sörrel a vendéglátásért :D Nagyon jó este volt, bár bizonyos okok miatt betompultam egy idő után XD Minden esetre azóta is fáj a fogam egy távcsőre amivel az udvarról kukkolhatnám az égboltot. Főleg, hogy faluban tisztább az ég a kevesebb fényszennyezés miatt, így jobban láthatóak a csillagok is. Egyszer valahogy úgyis összekuporgatom rá a pénzt! :D
Elég későn értünk haza, ki is dőltünk a fáradtságtól, másnap pedig mentem haza a busszal.:) Fasza hétvége volt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése