2015. április 24., péntek

# 458. - 2015 Tavaszi Mondocon

A tavaszi Mondoconra újra festettem a hajamat sötét pirosra és vásároltam egy fasza bőrdzsekit is. Patrit megkértem, hogy intézze el nekem, hogy nyomtassanak ki nekem egy egyedi pólót és a mintát persze kiválasztottam rá, ami egy illuminátus féle mindent látó szem jelkép volt.


Patrival találkoztam reggel a stadionoknál és megbeszéltem a többiekkel, hogy majd ott a conon, a Hungexpónál találkozunk. Elsőként Fanni várt rám, mert készített nekem egy pólót, ugyanis egy igazi művészlélek és a rajzait pólóra nyomatja rá.:D Mivel ufómániás vagyok ezért egy aranyos kis idegen lényecskés mintájú pólót készített nekem :D Amúgy innen rendelhettek tőle szinte bármilyen mintában: -LINK-


Aztán bementünk conra és elkezdtem az ismerősökkel találkozni :D Jött 7, Totya, Márk, Szilárd, O-chan, Roxána és még jó sokan, nem sorolok fel mindenkit. Összeismerkedtem Mollival és Mártonnal, kiderült, hogy az ask.fm-en láttak még annó és elég sokat lógtam velük aznap.
Később megérkezett Lejlus is és megbeszéltük, hogy este bulizunk egyet az Exclusive Asian Party-n, de előtte még Adams koncert volt. Hát kb. kettő számuk tetszett, a többi olyan lagymatag semmilyen volt számomra, nem fogott meg annyira XD A bejárat előtt Frankievel, Prusiékkal és Kyoval is összefutottam, igaz elég rövid időre.










Az este nagyon odavágott a partyn! :D Jól éreztük magunkat, söröztünk, hülyéskedtünk és végül Lejla még arra is rávett, hogy táncoljak vele vagy két számra, pedig a tánc tőlem nagyon messze áll XDD Szegény Totya pedig...áh ezt nem írhatom le, de odabaszott. Végül vonatozott XD Hajnalban ment haza mindenki, addig elhúzódott az egész :D Lejlubus pedig nagyon aranyosan viselkedett és viccesen :D <3 br="">


A vasárnapi con nap sokkal unalmasabb volt, mert kevesebben voltak és alig találkoztam valakivel. A fénypont az volt, amikor 7 beöltözött Jézusnak, az ismerőse pedig Máriának. Hát azon mindenki nevetett XDD Tényleg csak 1-2 ismerőssel futottam össze, de a legtöbbet Melyssával voltam :D Vele csináltunk ismét egy pár "értelmes" képet, akárcsak múlt évben XD Sajna először Totya, aztán Patri majd végül 7 is lelépett conról, így végül Márkékkal maradtam. Odamentem Eszterhez, akit eddig csak fb-ról ismertem, mert figyeltem milyen jól rajzol és egy pár percet beszélgettem vele. :D Aztán végül vettem egy Newtype japán anime magazint is és Márkékkal mentem vissza a Stadionokhoz estefelé. Eléggé kifárasztott ez a két nap, főleg, hogy szombat este a buli után alig aludtam, szóval a buszt végigszunnyadtam hazáig. XD





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése