2014. április 6., vasárnap

# 439. - Szabolccsal és az erdőben :D

Szabolcs hazajött a hónap közepe táján Németországból, mert vett ki szabadságot, összesen kilenc napra. Már elég rég volt itthon Kazáron, szóval kb. minden nap találkoztunk és végre én is letudtam kötni magam valakivel, mert mostanában senki sem ér rá vagy ha igen, akkor is alig csinálunk valamit. XD
Először is vett üres DVD-ket, hogy töltsek le neki Blu-ray filmeket, mert odakint tilos torrentezni, így a gépemről a cuccaimat kitudom írni a dvd-kre. Jó is, mert alig van a gépen már hely,  de eléggé fárasztó töltögetni újra és újra, írni a cuccokat újra és újra XD Minden esetre mielőtt visszament volna németbe, nagyjából minden filmet leszedtem neki egy-két kivételével.
Aztán szinte minden nap felmentünk a Klubba és söröztünk, billiárdoztunk vagy csocsóztunk :D
Én sajna kezdtem kifogyni a pénzből, de aztán Szabolcs meg-meghívogatott XDD Miután pedig a klub bezárt, hozzá mentünk fel és még a szobájában beszélgettünk meg sörözgettünk, mert otthonra is vettünk mindig 2-3 dobozzal.
Volt, hogy kajak éjfél körül mentem haza, végigdumáltuk az estét XDD :D
Csináltunk pár képet utolsó napon, mert majd nem is találkozunk újra csak ősszel, az meg még messze van.




A másik dolog amit meg kell említenem még, hogy pont ma voltam a domboknak járni egyet, amerre Picúrt szoktuk anyával sétáltatni, meg hagyjuk futkározni. Most egyedül voltam és gondoltam szétnézek kicsit az erdőben is, direkt bementem egy-két elágazásba is, meg fotózgattam. Kimentem teljesen az egyik domb legtetejére, ahol mindent be lehet látni, az egész falut meg a környező dombokat, erdőket. Közben amúgy láttam nyulakat, őzet is, meg jópár állat mozgott még a bokorban.
Mivel már kezdett kicsit sötétedni, gondoltam ideje hazamennem. Lent a domb aljában volt egy magasles, meg a közelében pár mag kiszórva, gondolom az állatoknak. Felmentem a magaslesre, de mivel tériszonyom van pattantam is le róla XD Csakhogy az ajtaját nem zártam vissza...mentem pár métert, már látok egy emberkét, hogy felém igyekszik fegyverrel a kezében meg terepruhában XD
Na mondom nem-e a vadász és lebasz, hogy felmentem, de az ajtót nem csuktam be a lesen. XD
Leérek, köszön, bemutatkozik, erre meg kérdi mit csinálok. Hát mondok sétálok mit csinálnék xD Erre közli, hogy ez vadász terület és éppen most vadásznak, de már szerencsésen elkergettem a közelből a csörgésemmel az egész állatállományt XD Hát mondom fasza, mindig erre szoktunk sétálni, talán ki kéne tenni valahová, hogy vadásznak bazd+, vagy a kisujjamból szopkodjam ki? Mondta, hogy hát nem tudnak mit csinálni, a buszmegállóba meg hiába teszik ki, mert letépkedik..
Aztán még kiakarta töröltetni a gépemből a magaslesről meg a magokról készült fotót, mert látta a távcsővel, hogy fotózok meg blabla...hát mondom hagyjál már XDDD Na mindegy, ilyet se éltem még meg XD Amúgy fiatal volt, olyan 30 éves és látszott hogy rendes... csak na. Fárisztó, hát szóljanak az embereknek...aztán elköszönt én meg téptem haza. Még jó, hogy nem lőttek tarkón XDDD De legalább sikeresen megmentettem az állatok életét, most milyen lenne már ha rá vadásznának fordított esetben hümph :dd
Itt van pár fotó amit csináltam :D Amúgy sajnos foltos, piszkos a lencse belülről, így ez meglátszik a képeken is :SS Meg kellene tisztítani.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése