2014. április 25., péntek

# 441 . - Készülés Mondoconra

Már hónapokkal ezelőtt gondolkoztam azon, hogy tavaszi Mondoconra milyen cuccban kellene mennem. Először a school uniform jutott eszembe, de aztán végül nem lett belőle semmi xD
Maradt a szokásos "elegáns" kinézet, ami Japánban a hostoknál jellemző.

Rendeltem ebayről egy szürkés mellényt és egy új fekete zakót, mert a régi már kicsi.
A mellény tökéletes volt méretben, de a zakót szűkíteni kellett, pedig egy méretben rendeltem. Ráadásul nem is pontosan úgy néz ki mint a képen, mert a dereka teljesen egyenesen jön lefelé, nem pedig úgy ahogy ábrázolták. A gombjai is elég lazán vannak rávarrva, de már nem akartam visszaküldeni. Átvittem egy szabóhoz és megcsináltattam. (Persze ezek alá jön a fehér ing)




Szoktam az egyik nővel készíteni minden conra valami brosst vagy kiegészítőt, mert mindig rendesen megcsinálja. Most kértem tőle egy új bross kitűzőt, amit nagyszerűen el is készített. Ezen kívül egy zsabót (jabot) akartam a nyakamba, mert mást nem tudtam kitalálni. El is küldtem neki egy képet róla, mert tetszett nagyon amit találtam. Sajnos ezt nem sikerült elkészítenie mégsem... :/
Az utolsó pillanatokban találtam ki, hogy a vékony sálamat majd másként kötöm meg a nyakamba és így az alja olyan hatású lesz, mintha tényleg zsabó lenne a nyakamba. Ezt kötöm át majd piros "szalaggal" és így a brossal jó színkombóban van :D


Sokat gondolkoztam, hogy milyen színű legyen a hajam >.< Többen mondták a sötétbarnát, hogy az áll a legjobban, de mégsem olyanra csináltam, hanem szőkére. Még utoljára szőke akartam lenni, mert ha sötétre festem a hajam többet biztos hogy már nem szívatom ki. Így sem kellett, mert alapból világos volt most a hajam. Szóval szőke lettem XD Remélem holnapi conra sikerül rendesen beállítanom, itthon már elszarakodtam vele és sikerült, de majd élesben fogadjunk nem fog xD
Most másra akarom megcsinálni, egyik oldalt a fülem mögé teszem a hajam. Szóval ilyen barna volt és ilyen szőke lett, ami amúgy élőben jobban látszik, a kamera világos barnásnak érzékeli XD



Éééés~ habár kék a szemem egy kék kontaktlencsét rendeltem a honeycolorról. Képen teljesen másnak látszott a honlapjukon, mint ahogy végül kinéz a szememben, de nembaj így is jó és elüt az eredeti kék szememtől.


Úgyhogy aki akar, holnap így ezekben találhat meg. ^_^
Már nagyon várom! :D
Bye-bye!~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése