2014. január 25., szombat

# 433. - Szilveszter

Már majdnem január vége, de még csak most írok a szilveszterről, nagyon elhúztam az időt :D
Igazából elég vegyes volt, félig jó-félig rossz volt az este. 
Túl személyes lenne mindent leírni, szóval nem is fogom.
Kezdjük azzal hogy felmentem pestre és a West Endnél találkoztam 7-el és Lilivel. Utána gondolkoztunk, hogy megvárjuk-e Itáékat és úgy döntöttünk, hogy meg, de teljesen felesleges volt, mert utána szartak ránk xD Totya is csatlakozott hozzánk.
Elbuszoztunk szépen a bulihelyre, a Lyukhoz. Beakartunk ülni még előtte egy kiskocsmába, de szépen bezárt még mielőtt bemehettünk volna...szóval nem jártunk jól, elkezdtünk keresni másik kocsmát. De Itáék annyira előre rohantak, hogy Lili, Én, 7 és Totya is lemaradtunk így úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk a Vörös Lyukhoz és ott elől iszunk. Jól is tettük mert volt ott egy pár ismerős, ott ültek Kyoék is. Szóval leültünk hozzájuk, volt egy csomó pia mindenfelé :DD Mindent megkóstoltam, szóval nagyon összekeveredtek a dolgok, egymást kínálgattuk meg el is kezdődött a hülyéskedés. 
Láttunk lampionokat az égen egyből mondtuk, hogy "Nézd ufóóóó" :DDD
Na én az elején még semmi pia hatást nem éreztem, csak odabent ütött meg a dolog jobban xD Még hozzá nem is kicsit. Szóval később bementünk, beszélgettem ismerősökkel. Jöttek NoYoék és végül találkoztam már élőben személyesen is Szabadossal~alias Noru. Vele is jól elbeszélgettem, kellemeset csalódtam benne :D Néha táncikáltam is, de józanul sose mernék a falábammal xD 
Szóval elment szépen az este eléggé. Aztán volt 1-2 bonyodalom, amit mint írtam nem írok le.
Nah pár buli kép a végére nem éppen józan fejjel xD






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése