2013. december 19., csütörtök

# 432. - Karácsonyi Mondocon

Mint minden évben, most is a Millenárisban volt megtartva a karácsonyi con. Szerintem a Hungexpo sokkalta jobb hely, ott a csarnokok külön vannak választva, itt meg minden egy bazi nagy teremben van és így mindenhol egybemosódnak a hangok is. Van egy emelete, oda szoktunk általában felcuccolni, most is ezt csináltuk. Lilivel és barátnőjével indultam el.
Lilivel megvetettem egy szemüveget, azt mondták ogy nagyon jól áll és már nekem egy ideje kellett egy ilyen :D Azért mert tetszik, nem azért mert fél éve minden szarházi ezt hordta divat miatt. Vettem új farmert és bakancsot, felvettem az új kedvenc csíkos pulóverem, átfestettem a hajam és ennyi a new look xD Mellesleg a hajammal jól elszenvedtem, először szőkét akartam de nagyon rikító sárgásra fogta be, úgyhogy kénytelen voltam barnás szőkére festeni utána.



Na mindegy, szóval megérkeztünk a csarnokba, aztán lassan jöttek a többiek is, megjött Totya, 7 és hozta az ismerősét, Krisztit is.
Egy csomó ismerősömmel találkoztam, olyanokkal is akiket ezer éve nem láttam :D
Először már mikor mentünk conra Li Nával találkoztam a mozgólépcsőn mikor jöttünk fel a metróról xD Aztán akit elsőként megláttam conon az Virág volt. Természetesen az újabb fotók most sem maradhattak el. >.< Később már Yami chanal is összefutottam.


Még con előtti este Niki is szólt, hogy jön conra, meglepődtem mert őt már tényleg ezer éve nem láttam és nem is beszéltünk. Szóval vele is dumáltam, meg megnéztem a DDR versenyen mert megkért rá :D


Később azt láttam hogy Yami és Li Na táblákkal keres, hogy hol vagyok XDDD Egyből le is fotóztam őket, olyan aranyosak voltak XD



Összefutottam Márkkal, aki jött a kis csapatunkkal át a Mamutba, mert a többiek kitalálták hogy a Mekibe akarnak találni. Végül vele már később mégse találkoztunk valahogy xD
Mikor visszamentünk a conra Lilivel császkáltam meg beszélgettünk, csináltunk fotókat rólam mert új profilképet akartam XD
Közben néha velünk volt Anett Zackyval és Bernadett is. A délután megérkezett Lejla , már azt hittem nem is jön xD


Emeséhez mentem oda néha, mert megbeszéltük hogy majd összefutunk, de folyton dolgozott a teás pultnál :D Aztán végül kapott szabadidőt, megnéztük ahogy Anett DDR-ezik. Kicsit beszélgettünk és visszakísértem, mert megint dolgoznia kellett >.<


A con vége felé a társaság körbeült és üvegeztünk. Persze elbaromkodtuk az egészet és egy csomót röhögtünk XD



Hát nem lehet mást leírni a conról. Azért lett ez ilyen kesze-kusza leírás, mert sok dolgot csináltam, de sok aprót egyben. Ott kell lenni, át kell élni, sokat írni nem lehet róla :D Meg beszélnek a képek helyettem.

Vettem amúgy egy Megami magazint, ez viszonylag új, 2013 júniusi. Ezen kívül egy hentai mangát, ami sajna angol, de majd próbálom fordítgatni XD


Aztán Lili itt volt egy pár napot, oda akartam adni a karácsonyi ajándékát, mert ő is vett nekem szülinapomra ajándékot. Kapott egy Hello Kitty plüsst, mert már régóta arra fájt a foga  :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése