2014. január 31., péntek

# 434. - TV2 Mokka szereplés :D

Korábban már voltam a Fókuszban az RTL-nél a blogom témái miatt, most a TV2-höz hívtak meg egy aktuális hír volt egy ilyen témával kapcsolatban. Szóval kriptozoológiai blogom is van ezen a személyes blogon kívül: - LINK -
A bulvármédiában megjelent egy hír, hogy egy faszi lelőtte a Nagylábút. Mivel a blogom ezzel kapcsolatos engem kérdeztek meg, hogy mit gondolok róla :D
Buszt sem kellett fizetnem, jött értem az autó sofőrrel és haza is hozott. Elég szűkszavó pali volt, nem nagyon akart beszélni :D Szóval buszoznom sem kellett, egész korrektek voltak. Kora reggel jöttek értem, 7 óra után nem sokkal fel is értünk Budapestre.
Fogadott a srác, akivel telefonon beszéltük meg az egészet - Dani -, nagyon rendes volt. Bekísért a várakozó szobába, ott ült két idősebb férfi, az egyik a Miklós István volt valami szolgálati igazgató, a másik pedig Kamarás Péter ügyvéd. Később jött a srác, azaz a Dani, elmondta, hogy mikor fogok kb. én jönni, miket fognak kérdezni. Teát is csinált nekem. Később kicsit kisminkeltek púderral xD Aztán a várószobába betoppant Hien és Kuki. Ott telefonozgattak meg minden, aztán kimentek mert előttem ők szerepeltek.
Bejött a Dani, hogy mindjárt én jövök. Átmentünk máshová, felhelyezték a mikroportot, bemutatkozott ott még 1-2 ember. Mondták, hogy nyugodtan igyak vizet ha kiszáradnék beszéd közben, ha a műsorvezető beszél úgysem engem mutatnak.
Aztán...eljött az én időm XD Hát az idegesség le sem tagadható mert egyenes Élőben ment az egész, három kamera vesz, ott állnak egy csomóan. Félremondtam dolgokat, néha nagyon is.


És akkor a videó:



A végén tök rendes volt a műsorvezető, bemutatkozott és lekezeltünk. Aztán mikor mentem kifelé oda is szólt, hogy na majd mikor lesz elérhető a neten a videó, hogy vissza tudjam nézni :D
Bementem a cuccaimért a várakozó szobába. Na ott volt még  Hien. Hát a zenéjét nem nagyon hallgatom, de mondom mert aranyos csinálok vele egy közös képet emlékbe XD :D


Aztán már nem volt semmi különös, várt a sofőröm a bejáratnál és hazavitt.
Bár szétizgultam az agyam, nagyon jó volt az egész dolog :D Örülnék ha még meghívnának, aztán megpróbálnám kiküszöbölni, hogy ne parázzak ennyire.
Jó móka volt! owo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése