2013. július 12., péntek

# 423. Mindennapok (autózás,rajz,nyársalás, sörözés. biciklizés) :D

Sajna mostanában semmi sem történik, ami így roppant különös lenne, szóval elég átlagosak a hétköznapok. Már a Mondocont várom nagyon, hogy kicsit kizökkenhessek. De azért pár dologról írhatok :)
Voltunk nyársalni Márkéknál a hátsó kertbe, imádok nyársalni és már amúgy is rég ettem ilyen kenyeret, plusz a sör is jó volt mellé, úgyhogy jó felfújódott a hasam tőle :D *böff*



A másik hétvégén pedig iszogatni voltam Blankával és Handóval. Vagyis először Sancinál voltunk, ott billiárdoztunk meg iszogattunk. Ott volt egy faszi, feltettük neki hogy:
-Mi az négy lába van, asztal, de nem szék?
-Ló!
XDDDDDDDDDD

Mikor estefelé bezártak, átmentünk a klubba, ott jó sokan voltak. Eliszogattunk, hülyültünk,  , Haga meghívott, Gabival elbeszélgettem, Blanka is bevágódottXD Öregasszony vele táncolt, lol XD





Márknak megjött a jogsija, sikeresen levizsgázott, úgyhogy legalább téphetünk most már autóval mindenfelé :D Eddig még csak Tescoba voltunk, de be van tervezve jó pár hely :D Tett az autóba egy jó kis Ramones bólogató figurát. Nem értem miért állítva teszi be a képet mikor elforgattam -.-


Márk a nézelődés közben talált egy DVD-t, ami nem volt más mint kiskorom kedvence, az ultra gagyi Super Mario film! Mivel az olcsó dvd-k között volt, így csak 200 ft volt és egyértelmű, hogy meg is vettem :DDD


Otthon rajzolgattam még, szerencsére most egyért pénzt is fizettek, pont jókor jött.
Eközben halad a cosplay jelmezem is, remélem jó lesz rám, valaki már biztos tudja ki leszek, mert sejthető, de most nem írom le :P Remélem összejön!

Márk tesója vett biciklit, úgyhogy Márkkal szoktunk menni bicózni is. Elég hamar kidöglök, főleg ha valami hegyen kifelé megyünk xDD Hozzá kell szoknom újra, régen sok felé mentünk és elég messze. Ma is voltunk,  ő haza ment egy idő után, de nekem nem volt kedvem és elmentem az egyik búzamező felé. Ott a lejtőkön le föl, nagyon crosszos volt XD A végén, mielőtt beértem volna az erdőbe ott volt egy vadászles, amire fel is másztam és csináltam fényképet. A második képre katt és kiadja jó nagy panoráma képbe :D




Végül egy van egy rajz Picúrról, amit Lili rajzolt nekem, sokkal jobban rajzol mint én, annyira jó lett :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése