2013. július 31., szerda

# 424. - Nyári Mondocon a Hungexpoba :D



Már nagyon vártam a nyári cont, hogy újra hülyülhessünk egyet együtt a többiekkel. :D
Szombaton volt a con, de pénteken már felmentem Pestre, hogy átvegyem a megvarrott cosplayemet. Egy lány csinálta meg nekem, köszönöm szépen. A frakkot, kesztyűt és a mellényt ő készítette, a többi dolog megvolt nekem is. Sebastian-t cosplayeztem a Kuroshitsujiból/ Dark Butlerből.



Sajna a mellény kicsit szűk lett, a frakk pedig kicsit el lett mérve, de meg voltam vele elégedve, mert nem tudott lemérni a lány, Shinji, sem közben felpróbálni, hogy jó lesz-e a ruha mert nagyon messze vagyunk egymástól. Blankáéknál aludtam, ő még javított rajta hogy jobban passzoljon rám és hogy a mellény alja is passzoljon a frakkéhoz, közben én meg megbeszéltem a többiekkel, hogy mikor találkozzunk a következő napon a Stadionoknál, aztán pedig elmentem aludni.
Másnap reggel fél10 körül kezdtünk gyülekezni, Blankával eljöttem a Stadionokig, de ő előre ment ő árulta a cuccokat. Egyébként már útközben lefotóztak minket, pár conos, a villamos megállóban :D A lila haj csajt meg is csiklandoztam meg összemosolyogtunk amikor conon 2-3x összetalálkoztunk véletlenül XD


Először Lili jött meg a maid ruhájában :D Aztán 7 érkezett meg, majd pedig Dalma. Együtt felmentünk a Hungexpohoz, beálltunk a hosszú sorba is mert még valakinek nem volt jegye, valakinek pedig már megvolt. Időközben Réka is megérkezett és végül bejutottunk. Réka amúgy jól meglepett, tök jó volt a ruhája, most parókába jött és kontaktlencséje is volt :D
Nem a megszokott helyre tudtunk beülni, mert az a csarnok nyitva sem volt, a nagyszínpad is odakint volt a parkban, szóval átvolt alakítva az egész. A rajzterem hátuljába bedobtuk a táskánkat, aztán körbenéztünk :D A színpad környékén üldögéltünk egy ideig. Jó pár ismerőssel összefutottunk, például Rékával, Raptorral, Viktóriával. Blanka is kapott egy kis szabadidőt, de később vissza kellett mennie.




Én miközben elkóboroltam elkapott a többi Kuroshitsujis cp-s is egy pár fotó erejéig :D Én voltam az egyetlen fiú Sebastian azt hiszem és az egyetlen akinek nem kellett paróka a hajához XDD Volt egy Grell is, vele elbohóckodtunk aztán őt később megtaláltam neten is :3




Mikor visszataláltam a többiekhez megjött Gregory is, a profi fényképezőgépével :D Vele elballagtam a parkos részhez és pár képet csinált rólam a masinájával :DDD Lett olyan mintha kibaszott hosszú lenne rajta a lábam XD



Aztán 7-el és Lilivel körbenéztünk, miközben a többiek sushit kajáltak és összefutottunk Catcattel, akit az egyik rajzklubból ismerünk 7-el. Nem ilyennek képzeltem élőbe kinézetben, vagyis képen láttam már de elég csalóka XD na mindegy, vele ökörködtünk egy ideig, adott Pockyt is ajándékba. Így négyen összefutottunk egy Aliennek beöltözött csajjal és vele pózoltunk XD Volt egy lány aki táblát vitt magával hogy "büntess sebastian". Én odamentem és elkezdtem "büntetni" erre meg rám szólt hogy ezt lécci ne...akkor mégis mi a fasznak van nála az a szar?:DD A nagy "perverz" nők húha...



Na mindegy, utána megint találkoztunk a többiekkel és időközben jött Lejla is és ő is maidnek öltözött, mint Lili XD Viszont nagyon éhes volt és kiakart menni a Burgerbe kajálni. Én elkísértem és a kijáratnál rámugrott Kyo, a szívbajt hozta rám XDD Gondoltam majd beszélünk, ha visszajöttünk, de útközben találkoztunk megint és mentek haza xD Na de elkísért Dave is, mert vele is összetalálkoztunk. A Burgerbe elbaromkodtunk így hárman, dehogy lestek hogy egy inas és egy maid megy be a Burgerbe XD Megkajáltak a többiek és visszamentünk. A többiekkel átcuccoltunk a térhez, az elefántokhoz. Na ott egy csomót ökörködtünk, csináltunk képeket és videókat XD Ezt nem lehet leírni, majd beszélnek a képek és a videók helyettem ez ügyben :D
Négy videó:









És pár kép , amúgy a legelső ami a bejegyzés elején van az egyik kedvencem:D








Sajnos 5-6 környékén Rékának mennie kellett és így ő lelépett.:( Átmentünk a parkhoz és én még vettem három kisebb figurát az egyik csarnokban, jó díszek az asztalomon a többi mellé :D Ekkor egy profi fotós is betalált minket és csinált képeket rólunk :DD Sajnos Lejla is lelépett, csak még átöltözött előtte xD Aztán Dalma is ment és 7 is, mert mindkettőjüknek ment az utolsó járat hazafelé.






De amilyen balfasz volt 7 lekéste a vonatot, így visszajött xD Ő maradt is Raptorékkal, de nekem és Lilinek meg menni kellett haza, mert indult az utolsó járatunk.
Összességében kibaszott jól szórakoztunk és kár hogy vége van :( Én nagyon élvezem a conokat, de nem a programok, hanem a társaság miatt :DD Most lesz augusztusban is egy, arra is kellene menni >.<
Íme a figurák amiket vettem :D Kép nem adja vissza, de tök cukik élőben.


2 megjegyzés: