2013. május 31., péntek

# 420. - 2013-as Laskafesztivál Kazáron

Újra laskafesztivál volt Kazár-cityben :D Megint elmondható hogy rohadtul sokan voltak, és most kivételesen értelmes fellépőt hívtak el, a Bikini együttest. Én szeretem és játszottak vagy másfél órát, szóval tisztességesen végignyomattak egy rendes koncertet :D Délutáni órákban kimentem, mert jött pár osztálytársam: Katona, Jácint, Csontos. Velük elhülyéskedtem ahogy szoktam, kajáltunk lángost is. Este azonban hazamentek én meg közben Andival és Barbival is voltam. Néha Csaba is velünk volt XDDD Sajna eléggé fos és hideg idő volt, néha esett is az eső, így este hazamentem még pulóverért. Megbeszéltem Márkkal hogy jöjjön ki ő is este azért, és jött Dudu meg Szandi is. Elsörözgettünk a nagylépcsőnél és úgy mentünk a fesztiválra. Nem volt egy nagy durranás az este, már valahogy nem olyan feelingje van mint régen volt. Kicsit unatkoztunk is, így Barbi haza is ment egy idő után, mi még a padon elsöröztünk és beszélgettünk, aztán Márkot hazakísérve téptünk mi is haza. Összességében ennyi, itt meg van pár kép amiket csináltunk.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése