2013. május 15., szerda

# 419. Munka újra

Hát újra sikerült egy kicsit dolgozni, nem állandó melóról van szó és még messze is van.
Szombathelyre kellett menni egy hétre, ott kellett aludni szállón. Hétfő hajnalba mentünk és szombat estére értünk haza. A meló ugyanaz mint ami már régen is volt. Ilyen polc féléket kellett összeszerelni, felállítani, arrébb tolni, beállítgatni stb. szóval hat napon keresztül ezzel ment a bíbelődés. Nem azt mondom, hogy húú de nehéz volt, de kb 9 órán keresztül csinálni eléggé fárasztó, monoton és unalmas.




A szálló átlagos volt, a szobában három ágy, kis szekrény és egy TV. A fürdőszoba meglehetősen vicces volt :DD Mivel a szobák az emeleten vannak és a panzió teteje befelé dől, kb. úgy lehetett pisilni, hogy ne bazd be a fejed, mint akinek gerincferdülése van xD Elnézést, de ezt meg kellett osztanom xD




Az internet akkora szar volt telibe az én szobámba - amit egyébként Gergővel és Bakossal osztottam meg - hogy ki kellett mennem a folyosóra, hogy fogja rendesen. Ott volt ilyen kanapé, meg plazma tv és egy asztal.
Egyébként Bakos annyira horkolt, hogy első este semmit nem aludtam, kb. 2 órát, ami főleg azért volt vicces mert előző este otthon szó szerint 0 órát aludtam úgyhogy ááá dehogy estem össze a fáradtságtól és álmosságtól kedden :"DD De hála az égnek szerzett füldugót, így ezzel már tudtam aludni este.


 Nem vagyok alkoholista, de munka után édes a.... sör. Minden nap vásároltunk a tescoba :D Én legalább 2-3-at megittam esténként, de asszem volt egy alkalom, hogy négyet is. Persze ettől nem lehet berúgni, de egyből jobban bealszok tőle, mert elálmosít :D Szóval kicuccoltam szépen a laptopot az asztalra - mert azt is vittem - felbontottam a sörömet, benyomtam a zenét és chateltem amíg el nem álmosodtam.




A panzióban - aminek Vilmos volt a neve - minden este adtak vacsorát, ami viszonylag elég jó volt, sőt! nagyon jók voltak a levesek, sült- és főtt burgonya, húsok, oldalasok stb. volt hogy akkora volt a rántott hús a tányéron, hogy alig fért rá XD T-rex comb XD


Kétszer is összevesztem a "főnökkel", és nem hagyom magam ha ok nélkül baszogatnak. Kiállok az igazamért. Aztán jött a duma, hogy legközelebb nem jösz. Jó, oké, leszarom, de ha elvégzem rendese amit rám bíztak feladatot nekem ne jöjjön a süket duma..

Összességében túléltem, a pénz mindig jól jön, csak lehetne már egy rohadt állandó meló, amit szeretek is. Most várom a cikkem megjelenését, elvileg benne lesz a június havi újságban. Remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése