2012. december 21., péntek

# 408. Egy hét meló

Igaz, kevésbé érdekes bejegyzés, de azért írok róla. Még jó, hogy nem halogattam a laptop vásárlást.  Vettem egy fasza Acer gépet, amit eltudtam vinni melóba. Mármint úgy értem, hogy con után pár nappal tudtam menni dolgozni, egy hétre, de úgy, hogy nem lehetett hazajönni, mert szállásra mentünk. Komáromba kellett menni megint. Eléggé szar volt ez az egy hét. Valamelyik nap könnyű volt a munka, a másiknak már keményebb és estére hulla fáradt lettem. A laptopot elvittem, hogy este elüssem az időt a szálláson, mert kb. lószar sincs ott, de nem sokat gépeztem, mert hamar lefeküdtünk aludni. Apropó alvás..alig aludtam valamit minden nap. Két szobatársam volt, az egyikük meg kurvára horkolt és nem tudtunk tőle aludni egyiken sem normálisan. Legalább 3x felébredtem egy éjszaka és nemcsoda hogy másnap eléggé fáradt voltam -.- Ez ment minden nap és minden este, kivéve az utolsónál, mert pár ember hamarabb hazament és üresedtek a szobák, így a horkolós átment másik szobába és végre kitudtam magam pihenni rendesen legalább az utolsó napra. Plusz minden este bevágtam 1-2 sört, hogy könnyebb legyen az alvás xDDD Vacsorát is adtak a szállás mellé, voltak jó kaják. Képek: ez volt a szobám és az ágyam, nem nagy valami. A munka meg ez volt, hogy ezeket összeszerelni, felállítani, rácsot feltenni stb.
na de nembaj, a pénz jókor jött, mert év végére semmim sem maradt, mert minden lóvém elment a laptopra.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése