2012. december 10., hétfő

# 407. Karácsonyi animecon! :D

Nyolcadikán volt a karácsonyi mondocon a Millenárisban. Már évek óta nem voltam ott, úgyhogy nem volt teljesen tiszta, hogy is jussak el oda xD Metróznom kellett, utána meg gyalog menni és kis útbaigazítások után végre megtaláltam a helyet xD Mikor bementem Réka, 7 és Andi pont a ruhatárnál voltak. A sorban összetalálkoztam Márkkal is. Ekkor már Lejlával si telefonálta, hogy mikor jön, azt mondta nemsokára ideér. Felmentünk a második emeltre, szépen a sarokba ültünk ahol a rajzverseny kezdődött. Szokás szerint megint nem rajzoltam semmi értelmeset XD Már reggel elkezdődött az ökörködés, 7 Réka arcát simizte hogy idegesítse, aztán eljátszottuk, hogy Réka lebasz neki egy pofont XDD Én 7-el elmentem körbenézni, az én kedvenc cp-sem egy maides kosztümű csaj volt, képen nem jön annyira vissza milyen szép volt, de totál beleszerettem XDDD

 7 ismét találkozott a "pajtásával", egy Pokemonnal, előző conon végig azt a jelmezest buzerálta XDD
 Már eltelt egy kis idő és Lejla még sehol, aztán egyszer csak hív és kiderült, hogy azt hitte, hogy a Hungexpoban van, mert 7 azt mondta neki még annó XDD na szép, szegény ott állt és senki sehol XDDD Aztán végülis megérkezett nagy nehezen XD Én időközben átmentem egy másik épületbe, ahonnan a conosok hozták el a héliumos lufikat és nekem is kellett :D
Visszamentem és csináltunk hülye képeket is xD pl a lufival vagy Réka combjáról, meg az evőpálcikákról xDD
 Sajna Lejlus hamar lelépett, mert átment egy másik rendezvényre. Időközben találkoztunk Szonjával és Kyokoval is. A nap folyamán Rékával kipróbáltuk a PS3-at is, bowlingoztunk meg boxoltunk rajta :D Aztán próbáltuk beállítani 7 haját is xD Pózerkedtünk még xD

 Összességében végig hülyültük az egész napot, ezt nem lehet leírni,beszéljenek a képek maguk xD Na meg a videók, mert azt is csináltunk xD Például az egymással ellenkezésről meg amikor a nap végén a héliumos lufival szórakozok, nagyon jó hangom lett tőle xD
A jegyet is levásároltam, aztán Andiét is, mert neki nem kellett semmi. Már rég kellett a Hellsing folytatása, úgyhogy megvettem az 5-6 kötetet is.
Sajna aztán fogytunk, sorba mentek haza az emberek. 7 maradt Kyokoékkal egy buliba, én viszont téptem haza, mert már alig maradt pénzem. Sajna eléggé eltévedtem hazafelé X"DD Nem emlékeztem pontosan merre jöttem gyalog és vagy 3-om utcával följebb gyalogoltam XDD
Amúgy jó volt, megint sokat röhögtem meg jól éreztem magam, csak annyiból volt rosszabb az előzőnél, hogy nem lehetett kint lenni az udvaron a hideg miatt.

2 megjegyzés:

  1. Jók a képek... :D az utolsó videón jó nagyot röhögtem XD nagyon készen vagy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi XDDD igen a videókon én is röhögök mind a kettőn XDD vicces visszanézni XD

      Törlés