2012. szeptember 9., vasárnap

# 395. Nippon Shoxx 36.

Már március óta nem voltam NS buliban, szóval itt volt már az ideje újra menni. Megbeszéltem fontosabb ismerősökkel, hogy akkor gyűljünk össze újra és gyerünk együtt. Így is lett ,bár sajnos Verbói és Lejlus nem tudott jönni. Amúgy szerencsém volt mert volt osztálytársammal, Szájmonnal találkoztam és ugyanazzal a busszal jött fel Pestre amivel én is :D Szóval végigbeszéltük az egész utat. A West Endnél találkoztam Dalmával és Nikyvel, onnan mentünk busszal a Kék Yukhoz. Persze NS előtte megvolt a szokásos kocsmázás, beültünk és közben jöttek a többiek is Kyara, Ita , Dani stb. :D Elsörözgettünk, a lányok whiskeyztek XD Dalma hozott japán újságokat, azokat nézegettük :D
Utána let's go NS. Kurvasok ismerős volt, olyanok is akiket már rég láttam :D Near, Neshi, Neko,Peti és a barátnője, Ritsu, Fanny meg mittomén még ki, a lényeg hogy nagyon sok ismerősöm ott volt :DD
Tesóval is rég dumáltam már, a backstagen elbeszélgettünk XD Dávid is ott volt. Kínáltak házipálinkával, whiskeyvel, pezsgővel meg a fene tudja még mivel XDD
A tánc nem az erősségem, pontosabban semennyire nem tudok táncolni XD De mivel a többiek is ezt csinálták hát egye fene beálltam én is. Egyszer felkaptam Krisztit meg Nikyt is és pörögtem egyet velük XD
Aztán Hajnyval táncoltam sokat, vele most találkoztam először úgymond, mert Bernadett volt egy közös ismerősünk, de sosem beszéltünk, csak mikor Reitát cosplayeztem conon kiderült hogy vele csináltam egy közös képet XD
Ja és köszönöm szépen azoknak akik megdicsérték a külsőmet, hogy mennyivel jobban nézek ki, a hajam is jó meg hogy milyen jól áll nekem az elegáns cucc XD Nagyon jól esett ^^ Ismeretlentől is meg ismerősöktől is :D Bár a képeken nem láccik, mert enyhén ittas állapotban vagyok és idióta fejeket vágok XDDDD
Összességében nekem nagyon teccett a buli, jó volt újra menni és látni a többieket, már hiányzott :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése