2012. június 7., csütörtök

# 379. Screw koncert

Uruhával és tesójával mentem koncertre, előtte még náluk elkészültünk, valamint ebayről megrendeltük a cuccokat nekem is conra. Iszonyat jó volt a koncert, a srácok nagyon oda tették magukat. Csak azt sajnálom, hogy nem jöttek le a buli után aláírást adni. Nem lehetett kamerázni, de egy 20mp-es videót azért csináltam, mivel körülöttem vagy 3-4-en is kameráztak, de úgy hogy már szinte az énekes képébe nyomta a telefont a kiscsaj és ezt nem veszik észre, engem meg egyből leszólnak máskor? Na mindegy, hát ennyi:

Egyébként nem értem: a külföldi turné helyeken szabadon lehetett videózni és fotózni, akkor itt miért nem? Az hülyeség, hogy a kiadó nem engedi, mert akkor az összes többi helyen nem engednék...szóval wtf...

Pedig vettem fotószettet is, de végül nem lett aláírva:

Pár ismerőssel is összefutottam és láttam: Lejlust, Krisztit,Sakurát,Yorut,Bernadettet, Chifflét!:D
A tagok egyébként twitteren írtak magyarul is (többnyire sztem gugli fordító segítségével XD), a koncert előtt és után is!
Végezetül a számlista, amit leadtak:
01.The Abyss
02.Duality
03.Deep Six
04.Brainstorm
05.Cursed Hurricane
06.Ancient Rain
07.Death’s door
08.Gather Roses
09.Wailing Wall
10.Vegas
11.Kairos
12.Vanquish
13.Raging Blood
14.Barbed wire
15.S=r&b

encore:
16.Zansatsu Fiction
17.Nanairo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése