2010. augusztus 22., vasárnap

# 226. Tarjánban újra!xD

Már ezer éve nem voltam tarjánba bulizni,szal Márkkal bementünk tegnap.Kijött elénk Dávidka és Verbói.Svejkbe megittunk egy sört,aztán szólt telón Giovanni,hogy gyerünk a Talléroshoz.Elmentünk a CBA-ba bevásárolni xD Vettünk fejenként 2 literes flakonos sört :D AZ elég lesz egy időre gondoltuk. Felmentünk a Talléroshoz,attól feljebb beültünk az erdő elejébe,volt egy pad is :D Ott voltunk egy ideig,amíg be nem sötétedett.Aztán lejjebb mentünk a garázsok felé,ott dumálgattunk.Elfogyott a lé,Márk kitalálta,hogy akkor menjenek haza autóval és majd hoz még.Ok,addig Verbóival beültem a Svejkbe :D De aztán záróra volt,csak 1 sört tudtunk meginni xD


Ezután homály hogy hová mentünk,mert nemjut eszembe xD De mikor visszajöttek Márkék beültünk a Centrálba :D Ott voltunk végig,söröztünk,zenegép,megittunk egy rövidet,csináltunk képeket,amik rólam szörnyűek lettek!XD Hajam is már összevissza áll meg minden xD



Nos a nagy hepajkodásba elaludtam xD Pedig nem akartam xD Azt mondta Márk hajnali 1-4ig aludtam xD Csoda hogy a kidobó nem dobott ki,mert nem lehetne ott aludni,csak most mondta Márk hogy,bejött,rámnézett *nagy meglepődött fej* és legyintett egyet.xD
Ezután buszállomás--->reggeli első busszal haza--->bezuhanás végre az ágyba xD
Jó volt,már rég voltam bent,és rég buliztam ilyen jót!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése