2010. augusztus 3., kedd

# 220. Norbival ivás ma meg bicózás xD

Tegnap elmentünk Norbival inni xD Vettünk magunknak söröket meg Sherryt-Az de finom volt hmm :) Leültünk a parkba,mert van két pad pont a szélén,és körbe veszik a fák nagyjából,szal faxa kis hely!:D Beszéltünk egy csomó mindenről,tök fasza volt :D
Aztán mikor már eléggé sötét volt,elindultunk hazafelé.vagyis Sancihoz,hogy ha még nyitva van akkor még megiszunk ott 1-1 sört xD De nem volt nyitva,basszameg -.-"
Értelem?xDD

Am nem is tudom mikor értünk már haza,na mind1 xD

Ma kitaláltuk Márkkal,hogy bicózgatunk valamerre,mert már vett belsőt a BMX-jébe.5 órakor elindultunk,de Andika pont megcsörgetett.Elmentünk hozzá és kijött Ő is :D Márk vitte Andikát a bicón,felállt hátra rá a kilépőkre xD

Lementünk a parkba,ahol tegnap Norbival szeszkóztunk xD
Dumálgattunk,elszívtak pár szál cigit,aztán visszavittük Andit haza.Persze megkellett állni vagy 3x mert Márk már nem bírta hajtani a bicót xD
hazavittük Andit,én meg még szarakodtam valamennyit Márkéknál és zúztam haza :D
Na cső:D

Jah igen és rajzoltam Theráról fan artot,elküldtem neki,nagyon örült neki,remélem majd kiteszi a blogjába,mert akkor én örülök xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése