2010. augusztus 4., szerda

# 221. Egy szellem arca vagy sem?

Anya a kórházban dolgozik.Egyszer azzal jött haza,hogy egy bent fekvő beteg lefényképezett a telójával egy szellemet.Most az egész kórház ezt beszéli.
Szóval a bent fekvő faszi éjszaka arra ébredt fel,hogy valami zörög.Felkelt,feloltotta a villanyt,hogy megnézze mi az és egy fejet látott az ágynál.Gyorsan a telefonjával le is fényképezte.
Na mondom ez elég érdekesen hangzik!:D Egyből meg is akartam szerezni a képet.
Pár napra rá mondtam is anyának,hogy bemegyek holnap vele és megnézem.Mondta,hogy már hiába megyek mert már nem fekszik bent a faszi....na mondom jóóóvan -.- Akkor mondom,nézze már meg a nevét a számítógépbe holnap,és majd hátha fent lesz facebookon vagy valami szaron és elkérem tőle xD
Aztán másnap mondta anya,hogy nem nézte meg a gépbe,de egy nővérnek megvan a telóján,mert elküldte neki és megígérte,hogyha hazamegy majd elküldi emailbe.
Na mondom fasza. :D 10 percenként frissítettem az emailt,hogy megkaptam-e már,de neeem.Anya mondta,hogy felhívja a nőt.Beszél vele,és mondta hogy kitöröltette a telefonjából az anyja,merthogy ez félelmetes meg rossz dolog.........na mondom LOL -.-"
Anya mondta,hogy talán másnak is elvan küldve és kiderült,hogy volt osztálytársnőmnek az anyjának átvan küldve.Mondom ezaz!Ráírok osztálytársnőmre,erre mondta,hogy nem is tudott róla,de felhívja az anyukáját,mert most Pesten van és megkérdezi.Mondom okééé.Felhívta,megvan neki,de csak szerdán jön haza.Mondom ezaaaz xD És eljött a nap,végre megjött az emailemre a kép.

Nos,elég kétesélyes a dolog.Nagy örömmel letöltöm és hát a kép elég kicsi xD

1.Ez egy szellem feje.Ezt vagy elhiszi valaki vagy sem.
2.Ez nem egy szellem fej.Lehet az ember csak belemagyarázza,és tényleg azt lát benne amit csak akar.Sajna pont majdnem hogy egyforma színű a "fej" az ágyhuzattal,és azt is mondhatnánk hogy pont úgy esik rá a lámpa fénye,vagy úgy van a gyűrődés az ágyhuzaton.
Esetleg lefényképezte a hapi az ágyat,majd telefonján megszerkesztette a képet,hogy egy fej kivehető lehessen?
Nem tudom,de kétlem hogy egy 50 éves öregember ilyenekkel szórakozzon.Ezen kívül már a kép méretéből is láccik,hogy nem egy csúcsfényképezős mobilról van szó!XDDD
Valamint,túl kivehető a szemgödör,az orr,az álla és a szája is.
A fej alja pedig eléggé elüt az ágytól,az ott tuti hogy nem gyűrődés.
Érdekes..Vélemény?:DDD

7 megjegyzés:

  1. Hali!

    Szerintem baromi érdekes ez a kép. jobb is, hogy nem nagyobb, mert akkor lehet, hogy még be is szarnék tőle.

    Nem biztos, hogy szellem, de ágyhuzatnak sem lenne mindennapi:)

    Rejtélyes...XD

    VálaszTörlés
  2. 1. 50 évesen még nem öreg az ember x))

    2. érdekes kép, de szerintem ez nem szellem xDD olyan mintha a huzatból formázták volna ki a fejet, áh kicsit értelmetlenül fogalmazok :'D vagy mi az ott, párna? áh kamu. :'D szerintem az csak gyűrődés.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem lehet benne valami! Gyűrődés kizárva, hiszen látszik is rajta, és éjszaka miért szarakodna ilyenekkel egy 50 éves bácsika??? :S Érdekes az egyszer biztos! Remélem engem nem látogat meg egy fej sem XD

    VálaszTörlés
  4. innye 0.0 hát nem tudom... tényleg tisztán kivehető a szem, száj és stb. és elég félelmetes egy kép. szóval szerintem is van benne valami. meg tényleg miért szenvedne ilyennel valaki? szerintem nem gyűrődés. de ig. nem tudom. na és ezekután várhatják, hogy én kórházba menjek xD

    VálaszTörlés
  5. hát... az új fejlécedhez sokkal jobban illene eza bejegyzés cím az tuti XDDD

    VálaszTörlés
  6. Ha jól tudom akkor kórházakban a telefont ki kell kapcsolni. Sim nélküli üzemódban meg nem minden teló műkszik.

    VálaszTörlés
  7. Mivel én hiszek a szellemekben ahogy elnéztem ez télleg egy fej de nem meg lepő ez egy korházban csak gondoljatok bele hányan halnak meg korházakban... és van a aki ott is szenved.
    Lehet hogy ott maradt a szellem és most adott jelet magárol!Minden elképzelhető de szivesen meg lesném énis a kicsikét ^^:D:D:D

    VálaszTörlés