2010. augusztus 11., szerda

# 223. Maconkai tónál és esti buli(?)

Délután megbeszéltük Szabolccsal,hogy elmegyünk a Maconkai tóhoz bicóval!:D
Telibe fél óra alatt odaértünk,de én már nagyon kivoltam dögölve XD leültünk a magas lesre,meg csináltam pár képet,mert kurva szép az a hely :DD
Eldumálgattunk,meg bicózgattunk ott egy kicsit,jó volt.





Hazafelé már nehezebben bírtam a tempót,50 perc alatt értünk haza xD Direkt néztük mindig az időt,hogy na mennyi idő alatt tesszük meg a távot xD

Fél7 körül hazaértünk és írtak smst Barbiék,hogy a parkban vannak ahol szoktunk ülni,mert úgy volt hogy majd nyársalunk egyet.Hát abból nem lett semmi,de viszont jó sokan összegyűltünk :Szabolcs,én,Márk,Eszti,Andika,Barbi és szeszkóztunk egyet xD Megvettük a cuccost,felmentünk az ovihoz,leültünk szépen körbe és ott voltunk egész este.Elvittem fényképezőt is ,hogy majd kéne már képeket csinálni,mert már régen gyűltünk ilyen sokan össze :DD
Aztán később jött valaki,aki jól elbaszta az egész estét,a hangulatot,mert ő a kemény gyerek,akinek mindig igaza van.
Szabolcs és Márk később hazament,aztán kijöttek a srácok autóval a jányoké xD és bementek a városba folytatni a bulit.Én és Andika már nem mentünk,minek itt lakunk kb 2 percnyire xD Úgyhogy hajnali 2 körül hazaértem.
Kár hogy így ellett baszva az este egy része,pedig jól indult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése