2010. június 3., csütörtök

# 197. Vizsgaeredmény+party :D

Kedd délután kiderültek a vizsga eredmények :D Sosem hittem volna hogy 5-ös lesz XD Eskü egy 3-asra számítottam,max 4-esre!XD

Ezután az osztály egy részével beültünk egy helyre iszogatni! xD A végére sajna csak Timi,Anita és Én maradtunk,mert a többiek haza húztak,de nembaj mert jó volt,ittunk egy pár korsó sört!XD Este 11-körül indultam Andiékhoz XD

Andika aludt,Barbi laptopozott,úgyhogy az az este nyugiban telt XD
Úgyvolt,hogy másnap megyek haza,de a faxt,maradtam bulizni XD Egy ideig jó is volt,vettünk borocskát :P De aztán,nemtom valahogy magamra maradtam :/ xD Szal ez most nemvolt annyira jó nekem,eddig akárhányszor fennt voltam mindig jó volt,de ez..xD
Másnap d.u. mentünk haza Andikával.A nagy sietségben megbüntettek.a kurva életbe már nemhiszem el -.- metróval mentünk.Lyukasztottam erre meg stadionoknál most kifelé voltak ellenőrök.mondom még jó h lyukasztottam,erre meg elfelejtettem hogy már 1 jegyet kilyukasztottam tegnapelőtt,és ugyanazt tettem be a lyukasztóba ahogy siettem -.- nemhiszem el,a pancser kurva éghajlatba
A buszon Andika aludt,én meg unatkoztam.
Pózolj alvó Andikával a buszon (Y) XDD

Délután 4-re értem haza,hát ideje volt már hazatámolyogni 3 nap után XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése