2010. június 16., szerda

# 202. Nostalgia vol1.

Nézegettem a régi képeket,ment a lassú zene,és sajnáltam hogy elmúltak a régi idők és soha többé nemjön vissza!:/ Nézem az arcokat a képen és mindenkinek olyan kisgyerekes feje volt X D :D

Emléxem 2003-2004 környékén még gördeszkáztunk :D Egy csomó napot ezzel basztunk el.Még videót is csináltunk ahogy csináljuk a "trükköket" XD *valójában lószart sem tudtunk* XD Jah és zenét sem a számítógépen tettünk alá...neeem.Kihoztuk a magnót,beledobtuk a kedvenc kazettát és az volt a zenei alátét XD
De egy elbaszott fejem van XD


Márknál sokat mulattuk az időt.Főleg a szobájában XD Hozzákötöttük a fényképezőt a TV-hez és magunkat láttuk benne,ezzel baromkodtunk xD
Mini taraj féleség a fejemen,és a szokásos bamba pofa xD (2005)


2006-ban ismertem meg Barbit.höhöhö :D Még a kutyáját is sétáltattam.XD Év végén decemberben kezdtem el bejárni a városba.A templomhoz jártunk 4-en szeszelgetni (A) istenem bocsáss meg XD
Barbi annyira más itt a fejed mint most,meg Andikának is XDD

Egyik kedvenc estém volt még az amikor a Kakukkfogóban voltunk.De úgy mindenki!:D
Favourite képek között van: XD (2007 január)



Ne felejtsük el az osztálykirándulásokat!:D Voltunk persze 2005.2006-ban is.
2007.Zánka a Balaton környékén van am.Igazi együtteses kép nemde?XD


Sokat jártunk koncertre.De mindenfelé.Pest,eger,hatvan,gyarmat..stb. Volt zúzás bőven XD Márk háttérben vigyorog XD
Rajtam meg valami félmeztelen állat csüng xD Ez is még 2006-os barackca koncert.

Még C.A.F.B.-n gyarmaton 2007-ben!:D LOL



Egyszer közösen elmentünk nyaralni!:D Kibéreltük a házat,éjszaka belógtunk a strandra és fürödtünk,majd iszogattunk!XD (2007 nyara)

Ebben az évben mentem legelősször végre animeconra,az őszire,és Nippon Shoxxra is.

Na,majd folytatása következik valamikor!:DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése