2010. május 31., hétfő

# 196. Kazáron fesztivál :D

Laska és tócsni feszt volt,sok hülye programmal,ami nem érdekelt,inkább az hogy jóóó sokan kijöttünk :D Én,Dudu,Andika,Barbi,Márk,Máté összedobtuk a lóvét egy kis piára,és kiültünk az ovodához 8D Ott jó sokáig voltunk,aztán elmentünk a fesztivál helyszinére.De Márk és Dudu hazamentek,mert unták a dolgot xD Később hívott Handó hogy majd ki jön Ő is,szal csatlakozott :D Találkoztunk Nagy Lacival is :D Hamarosan Máté is hazament.Akkor én Handóval sörözgettem,Andika meg Barbi elszaladgált valamerre xD Később már 4-en együtt zúztunk XD Hajnalban elment Barbi is mert jöttek érte autóval.
Ezután is maradtunk még úgy 3-an,de már köd volt,meg kezdett reggeledni,fáradtak is voltunk már.Úgyhogy Én és Andika mondtuk Handónak,hogy na már megyünk mi is xD Persze Handó még marasztalni akart XD De már télleg hulla voltam xD
Hazakisértem Andikát :3 És szépen mentem haza dögleni XD
Pár kép ami készült 8D :
Nem túl józanul Gabival XD

Értelmes a tekintetem,nemde? xD

Hú de szeretik egymást 8D

De ari 8D Szerencsére én nemnaon vok a képbe a hülye fejemmel XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése