2010. január 2., szombat

# 148. SZILVESZTER 2009

Én,Márk,Dudu,Verbói,Somos és barátnője,Dávidka együtt mentünk szilveszterezni Gyarmatra,egy házibuliba.A buszra még sokat kellett várni,addig beültünk a Svejkbe,elmentünk piát venni a Pennybe (6 flakon kannás bor,és fejenként 2-3 üveg sör + pezsgő XD ).Aztán felültünk a vonatállomásnál lévő kis kocsmába xD Ott mindenki vett egy vadászt,rövidet és koccintottunk :D Somosnak hajbeállítás,játék gépeztünk is xD





Aztán mentünk a buszhoz,amin szeszeltünk egyet,a sofőr tök rendes volt,később még pisilni is letett,mert eléggé meghajtott mindenkit az alkohol xD Verbói még Jagert is hozott xD Estére megérkeztünk gyarmatra,ott még kicsit várni kellett a házigazdára,Bogira. 15 perc séta után odaértünk a házba.Kurvanagy ház volt,pár ágyikóval,asztalokkal,ami tele volt rágcsával.Amit egyből elkezdtünk falni xD Alig telt el pár perc,már a földön kiöntve valami,meg tele kukoricával és chipsel xDD Egyébként már kb 5 ember ott volt,de ők a másik szobában voltak xD Volt zene is laptopról,később már mi tettük be a zenéket.2 csajon kívül senki sem jött abba a szobába ahol mi voltunk xD De később elkezdtek jönni az emberek,bár amilyen gyorsan jöttek,olyan gyorsan és hamar is mentek el xD Lehet elüldöztük őket?xD Szal jóformán csak miénk volt a ház,ha mi nem megyünk,kb este 7-ig tart a buli.
A lényeg hogy jót piáltunk,kajáltunk,ugráltunk a zenére xD
Későestére már télleg csak mi maradtunk,mert a többi ember elment xD
Én a Bogit akartam befűzni,de nem jött össze xD Verbói mással összejött xDD Márk néha döglött az ágyon,mert álmos volt.
Éjfélkor persze koccintottunk pezsgővel :D Én 3 embertől kaptam sms-t :3 Anyától,Miyuutól és Katonától :D
Hajnali 2 körül kimentünk,elmentünk a Tánc Házhoz,nem mentünk be mert ezres lett volna a belépő,és már csak 1 óra hosszáig lett volna nyitva.Annyiért fölösleges xD
Szal visszamentünk a házba,még mulattunk úgy hajnali 4ig(?).Tejszínhabot fújtunk egymásra,rászáradt a ruhára,és mindenki elég szarul nézett ki xD
Aztán a házigazda elment aludni a házukba,mi meg ledöglöttünk az ágyra xD Én Márkkal aludtam xD De később Dávidka Márk mögé mászott és én majd leestem az ágyról,mert már nem fértem el xD Úgyhogy odahúztam egy padot,és félig az ágyon voltam,félig a padon feküdtem xD De később Márk horkolt szal átkúsztam a padra és azon aludtam xD Dudu meg a radiátoron aludt,mert am nemvolt túl meleg a házban.xD
Felkeltünk asszem olyan 8 óra körül.Mindenki full kóma xD
Márk kiakart menni a konyhába kávét csinálni,de ott volt már Bogi és a barátnője(takarítottak)akit Márk Bogi anyjának nézett és nem mert kimenni xD
Szétnéztünk a házban,minden össze-vissza,tele szeméttel,boros üvegekkel xD
Később elindultunk a buszhoz,fizetni kellett volna fejenként egy ezrest a buliért,amiről szó sem volt.Valaki odaadta valaki nem xD Én pl nem xD Dudu" én csak 500-ast adtam,mert én csak félig éreztem jól magam" xD
Verbói összeszedte a megmaradt piát és azt hozta magával xDD Alig bírta el xD
Buszon is ittak a többiek,nekem már nem esett jól xD Beértünk tarjánba,még sokat kellett várni a buszra.
-Verbói kívánj Boldog Új évet!
-Boldog Új Évet Faszistáááááááák!
XDDD
Semmi nemvolt nyitva csak a non-stop.Kajáltunk,ittunk még egy kicsit,vártunk a buszra.Verbói kitalálta,hogy lejön hozzánk,és ez így is lett xD
Most itt döglik tőlem fél méterre :D
!!!!!!!!!!!!KURVAJÓ BULI VOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Képek:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése