2010. január 30., szombat

# 158. Bálint szülinapja

Csütörtökön elmentem Norbival Sanciba,egész komolyan beszélgettünk most,megittunk vagy 4 sört és mondta hogy holnap megy be tarjánba mert Bálintnak szülinapja lesz,menjek már én is ..mondom OKÉÉ:D
Szal másnap este bementünk,a buszt majdnem lekéstem,rohantam mint az őrült. xD
Beültünk a Svejkbe,rengetegen voltak.Később jött Kurucz is :D SZal 4en voltunk. Kurvasokat hülyéskedtünk xD És közben persze sörözgettünk :P Nem is tudom mennyit ittunk,5-6 üveggel? Az utolsó busszal akartam hazamenni,de marasztaltak a többiek hogy majd hazamegyünk taxival,majd ők fizetik.Mondom OK xD
Találkoztunk Hizsnyaival is,váltottunk pár mondatot kivel mi a helyzet ^_^
Szóval talán fél12,éjfél körül indultunk haza.
Faxa este volt!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése