2010. január 9., szombat

# 151. BAN

Tegnap este nem voltam túl álmos.Vagyis nem is este,hanem hajnali 3-kor xD
Ezért 1-2 együttes tagjainak blogját kezdtem el nézni.BAN a Lolita 23q dobosa a kedvencem.

A blogja : http://ameblo.jp/lolita-ban/
Észrevettem hogy a blogon keresztül tudok neki levelet írni xD
Na mondom egy próbát megér,nagy nehezen beregisztráltam magam az ameblora,ami egy japán blog ,feltöltöttem egy képet magamról,és webfordítás segítségével meg a saját tudásommal összeütöttem neki egy levelet xD

Hát nemtudom,valamit biztos elírtam benne,de a nagy része szerintem érthető xD
Remélem vissza fog írni >.< Biztos sok levelet kap.De egyébként is ritkán ír a blogjába.De azért én reménykedem :D
ÉS hogy miért bírom annyira ezt a hapit?:D Mert egy barom ökör gyerekes állat!XD
5:30-5:45 xD

Itt meg faszául lerúgja a másikat ugrálás közbe aztán a rókával jáccanak xD De végig egy IDIÓTA!xD


Nah és végül egy szám tőlük aki nem ismerné a bandát!^^


Bye BAN,remélem írsz majd!XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése