2010. január 23., szombat

# 155. Sörözés Kuruczal és Norbival

Péntek.A városba nem esik jól bemenni a sok retek közé,de sörözni jól esne :D
Beszéltem Norbival msnen hogy na gyerünk má inni pár sört.Aztán felhívtam Kuruczot telón és Ő is jött!:D
Olyan 7-re már Sanciba voltunk,szerencsére nem voltak túl sokan.
Elbeszélgettünk,megittunk 4 sört,aztán mivel mindenki elment Sanci megsem várta hogy megigyuk az utolsó sört,neeeem Ő mondja hogy záróra -.- Nemhiszem el hogy nem bírja megvárni azt a 10percet.Szal az utolsó sört a buszmegállóban ittuk meg,és közben megfagytunk.Kb 11-re értem haza,szal elég hamar.Emlékszem még Nikynek írtam smst xD Ledőltem az ágyra,bekapcsoltam mp3 lejátszót,de kb 1 szám sem ment végig,el aludtam xD Hajnali 5-kor ébredtem fel,látom Niky visszaírt, óó mondom el is felejtettem xD Visszaaludni már nem bírtam,szal azóta fennvok xD Jah és azt álmodtam hogy ülök a Sanciba,ott van a ViViD két tagja,és azt hitték én csörgettem meg a telójukat,amit a kályháról vettek le,és kiírta nekik hogy Cickányképű xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése