2009. december 9., szerda

# 137. Suliiii~

Most volt egy kis elmélet is az órán.Azaz néztünk 30-as évekbeli orosz és magyar rajzfilmeket xD hatalmas volt (Y)xDDD
Befejeztem egy patkányfejű kutya járását is.
Aztán rajzoltam még 1-2 más dolgot magamtól is,amit nem tudok ide feltölteni,mert hosszabbak,és 1 év mire ez a buzi oldal feltölti -.-
Itt egy link róluk:
http://www.youtube.com/watch?v=pkJEuorh_FI
http://www.youtube.com/watch?v=UfOnSihraiE
Mutatott a tanár könyveket számítógépen.Azokat át is tettem mp3-omra,hogy itthon nézegetni tudjam.
Suli után Timivel még beültünk egy helyre.Én nem ittam semmit,Ő megivott egy pohár paradicsomlevet xD Sose innék olyat xD Közben jót beszélgetünk :D
Attán let's gó a buszhoz.
Tarjánba várni kellett a Kazári buszra,de közben jót röhögtem xD Volt egy vén cigányhapi,full berúgva és odament 2 nőhüz dumálni hogy "Te vagy a feleségem xD Meg te vagy a Margit xDD" A nő meg ott habogott,hogy "Nem én vagyok,hadjon békén összekever valakivel" xDDD És kajak követte őket mindenhová,nemtudták lerázni xD Aztán megjött a busz.Ülök nyugodtan és akkor vettem észre,hogy a részeg is erre szállt fel.Ott is minden nőnek odaszólt xDD Leakarták dobni a buszról,meg veszekedtek vele xDD
Na szal most a hazaút sem volt unalmas xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése