2009. december 27., vasárnap

# 146. Köpcös és a többiek

Szombaton ismét felléptek Márkék,másodszorra :D A bícsen iszogattunk egy kicsit,majd mentünk a STC-be.Mindenki berohant a VIP szobába,mert oda nem jöttek be jegyet szedni.Ott üldögéltünk,söröztünk amíg el nem kezdődött a koncert.Márkék léptek fel elsőnek,és hogy valami nevük legyen ideiglenesen a "Köpcös és a többiek"-et találták ki xD Márk megint full beállva lépett fel.Nah am csomó helyen elbaszták a cuccot,meg újra is kezdték,de sztem kurvajó volt :D Csépe meg 1x elvette Márk mikrofonját xD
Az Exploited-es szám volt a legjobb :D Szal pár számot eljáccottak,aztán jött a következő banda szólni,hogy már most Ők jönnek. Nagyából így tudom leírni a koncertet,nah meg még itt van pár kép xD







Utána vissza a VIP szobába,mert a következő fellépők már nem érdekeltek.Az volt még faxa hogy egyben volt a fiú meg a lány WC és 20percet kellett várni mire bejutsz xD
Ment tovább a party,ittunk,dumáltunk,beszéltük hogy na milyen volt a fellépés xD Már Én is eléggé be voltam állva xD

Sikeresen belém kötöttek xD Ültünk a VIP szoba előtt Verbóival,dumálunk,és az asztal másik oldalához odajött egy rasztás gyerek és elkezdett beszólogatni.Én meg mondtam neki hogy "Ne fárissz máár".Akkor elkezdett dumálni megint,és leütötte a sapkát a fejemről,én persze visszadumáltam.Aztán fogta magát és átjött a mi oldalunkra,hozzám.Megfejelt xD SZtem a pia miatt lófaszt sem éreztem xD Én meg nekilöktem vagy 2x a falnak hogy mit pattogsz buzi stb xD De persze akkor már odajött 2 haverja hogy "ee hagyjad a gyereket" na mondom de kemények vagytok már 3-an köcsögök -.- Aztán nemtom hogy,de odajöttek a biztonságiak hogy mi folyik itt,én meg mondtam hogy ezek a köcsögök keménykedtek és bementem a VIP szobába.Azt hittem kifognak baszni,főleg hogy még belépőm sem volt xD Na mindegy, kicsit vérzett az orrom,szal azt fújkáltam xD Aztán valahogy a pia is még jobban beütött és 3-an elaludtunk a szobába xD Zárórakor felkeltünk és húztunk el.Verbói leragadt a Central-ba a haverjával.Én,Dudu,Márk elmentünk az egyik lépcsőházba.Bementünk egyikbe mert nyitva volt.Akkor jött ki két idősebb gyerek.És mikro felmentünk a lépcsőn visszajött az egyik hogy mit keresünk itt,húzzunk kifelé -.- óóó de köcsög,most mászik el,most kajak nem mindegy neki hogy hol vagyunk??-.- faszkalap.bezárta az ajtót,utána másik lépcsőházba akartunk bemenni,de ott beszélgettek,meg álltak.Leültünk,szépen megkajáltunk,mert Márknál volt kaja xD kurvahidegvolt,és Márk felhívta az anyját telón hogy jöjjön be értünk xD Elmentünk a pécskő környékére,vártunk,majd megfagytunk xD


3 óra körül jött az anyukája,és szépen hazavitt xD Útközben még az autó előtt elszaladt egy őz is xD Hazaértünk,végre a jó meleg ágyikóba voltam xD ÉS 4 óra körül hívott Verbói hogy hol vagyunk xDD Na,de am kajak reggel 8-ra tudtam elaludni csak O.o kajak nemértem mért xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése